نخستین نمایشگاه “تابلوفرش دستباف” لارستان گشایش یافت
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار،

نخستین نمایشگاه “تابلوفرش دستباف” لارستان گشایش یافت...

تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2015 - از سراسر ايران, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نخستین نمایشگاه “تابلوفرش دستباف” با حضور مسئولین، هنرمندان و عموم مردم در محل هنرسرای شهروند افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، این مراسم روز یکشنبه بیست و دوم شهریورماه با حضور رفعت حقیقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، یادگاری فرد رییس مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان، صمد کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار، زارع معاون فرهنگی شهردار لار، مربیان مرکز آموزشی فنی و حرفه ای، هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و عموم مردم آغاز به کار کرد.
در آغاز، محسن زارع معاون فرهنگی شهرداری این نمایشگاه را حاصل تعامل و همفکری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار با مربیان، کارآموزان و علی الخصوص نگاه ویژه رییس مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان به مقوله هنرهای دستی مولد دانست.
وی ضمن اشاره به گونه های مختلف صنایع دستی، هنر فرش بافی و تابلوفرش را از انواع شاخص هنرصنعتی درآمدزا، کارآفرین و پرتقاضا در بازارهای داخلی و خارجی معرفی نمود و از هنرمندان این هنر صنعت خواست تا در طراحی این دست بافته ها به المان های بومی توجه بیشتری داشته باشند.
در ادامه یادگاری فرد از مسئولین، هنرمندان و مردمی که با حضور خود در نمایشگاه موجب دلگرمی بیشتر مربیان و کارآموزان شدند تقدیر و تشکر نمود.
پس از افتتاح نمایشگاه، مدعوین از تابلوفرش های نفیس و مراحل تولید آن به صورت عملی بر روی دار مخصوص تابلوفرش بازدید نمودند.
گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۸ شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ پذیرای بازدید عموم علاقه مندان خواهد بود.
روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ