- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

ارسال ۲۵ پرونده‌ی تخلف تاکسیرانان به سازمان تعزیرات حکومتی

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از ارسال ۲۵ پرونده‌ی تخلف تاکسیرانان به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.
به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، مجید عسکری گفت: واحد گشت نظارت و بازرسی این سازمان در طول یک‌ماه گذشته با تعداد ۱۰۳ مورد از تخلفات تاکسیرانان کرمان برخورد کرده که ۲۵ مورد از این تخلفات که مربوط به اخذ کرایه‌ی اضافه بوده، با هم‌کاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل پرونده و جهت برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی افزود: نیمی از اقدامات انجام گرفته، در پی گزارشات مردمی بوده که از طریق سامانه‌ی پیام کوتاه و یا پیام‌گیر تلفنی به این سازمان اعلام شده است.
عسکری ضمن قدردانی از رانندگان سخت‌کوش تاکسی که با رعایت قوانین و مقررات موجبات رفاه و آسایش مسافران را فراهم می‌آورند، خطاب به رانندگان اندکی که مرتکب تخلف و اخذ کرایه‌ی اضافه می‌شوند، افزود: این حق مردم است که از خدمات ایمن، آسوده و فارغ از هرگونه تشویش برخوردار باشند و سازمان تاکسیرانی در جهت احقاق حقوق متقابل مسافران و تاکسیرانان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
عسکری به اجرای طرح سامان‌دهی سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس لازم است افرادی که قصد ارائه‌ی سرویس مدارس دارند، هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل و یا تکمیل پرونده‌ی صدور کارت تردد خود اقدام کنند.
مدیرعامل تاکسیرانی هم‌چنین خاطرنشان کرد: پلیس راهور در طول سال تحصیلی با خودروهایی که بدون کارت و برچسب تردد سرویس دانش‌آموزی اقدام به ارائه‌ی سرویس می‌کنند، به‌طور قاطع برخورد خواهد کرد.