تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2015 - اخبار

اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای وردیج منطقه ۲۲...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با حضور حدود ۵۰۰ نفر از عوامل و به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفت؛

اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای وردیج منطقه ۲۲

در پی دستور مقام قضایی و با حضور نیروهای یگان انتظامی و عوامل شهربان و حریم بان، آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم روستای وردیج منطقه ۲۲ اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با اجرای ۱۰ مورد حکم تخریب در محدوده حریم روستای وردیج، حدود ۲ هزار متر مربع از اراضی که از سوی اشخاص بصورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده بود، آزادسازی شد.
قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: « عملیات اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ صبح امروز ۲۴ شهریور ماه ۹۴ در حریم روستای وردیج صورت گرفت و طی آن، یک رستوران، یک ویلا و تعدادی ابنیه غیر مجاز تخریب شد. این اقدام پس از اخطارهای مکرر و طی مهلت قانونی و بر اساس رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب صورت گرفت. »
وی افزود: « شهرداری منطقه بر اساس قانون نظارت گسترش بر شهر تهران و حریم شهر تهران از هرگونه ساخت و سازهای بی رویه افراد فرصت طلب که موجب نابودی منابع طبیعی می شود ، جلوگیری می کند. »
مولایی خاطر نشان کرد: « در اجرای این عملیات حدود ۵۰۰ نفر از عوامل نیروی انتظامی تهران بزرگ، اکیپ حریم بان و شهربان، یگان ویژه کلانتری، و واحدهای ۱۳۷ شهرداری حضور داشتند.

چاپ چاپ