هفته فرهنگی گردشکری کاشان،گیلان و همدان در دیار نخستین های جهان افتتاح شد
سید مهدی رضوی زاده مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان

هفته فرهنگی گردشکری کاشان،گیلان و همدان در دیار نخستین های جهان افتتاح شد...

تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2015 - از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سید مهدی رضوی زاده مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران گفت:نخستین هفته فرهنگی ،گردشگری استان های گیلان ،همدان و کاشان در دیار نخستین های جهان به مدت پنج روز برگزار می شود.
رضوی زاده تصریح کرد:نمایشگاه جاذبه های گردشگری استان های همدان و گیلان ،غرفه عرضه و تولید صنایع دستی این استان ها ازجمله برنامه های نمایشگاه است.
وی به معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی منطقه کاشان اشاره کرد و اظهار داشت:برگزاری کارگاه های آموزش چرم کاری،حصیربافی،سفال گری،رشتی دوزی ،نقاشی روی سفال، بامبو بافی از دیگر بخش های هفته فرهنگی و گردشگری است.
وی هدف از برگزاری هفته مشترک فرهنگی و گردشگری کاشان، همدان و گیلان را ارتباطات و اشتراکات تاریخی و فرهنگی سه منطقه دانست و افزود:بی شک یکی از راه های آشنایی مردم با آداب ،رسوم ،سنن و تاریخ ایران برگزاری نمایشگاه ها فرهنگی و گردشگری است.
مدیر حوزه گردشگری کاشان از برگزاری نمایشگاه های مشترک کاشان در استان های دیگر خبر دادو گفت:با رایزنی و برنامه ریزی های صورت گرفته هفته فرهنگی و گردشگری کاشان به مناسبت های خاص در مراکز استان ها و شهرهای مطرح گردشگری کشور برگزار خواهد شد.
هفته فرهنگی گردشگری کاشان،همدان و گیلان از روز گذشته در کاشان در محل بام شهر افتتاح شده است و تا روز جمعه ۲۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت .

چاپ چاپ