طی اقدامی فرهنگی آموزشی از سوی شهرداری منطقه 22؛

۳ هزار کیسه زباله همگون با طبیعت میان مراجعه کنندگان به بوستان جنگلی چیتگر توزیع شد...

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2015 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در اقدامی جدید از سوی شهرداری منطقه ۲۲، حدود ۳ هزار کیسه تجزیه پذیر در بوستان جنگلی چیتگر و در میان مراجعه کنندگان این بوستان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « بوستان جنگلی چیتگر یکی از قطبهای مهم تفریحی و گردشگری تهران است که شهروندان بسیاری از دیگر نقاط شهر تهران برای گردش و تفریح به آن مراجعه می کنند. از آنجا که بحث نظافت این بوستان زیبا همزمان با ارتقای کیفیت فضای سبز آن، همواره برای شهرداری منطقه از نکات مهم و قابل توجه بوده، برنامه جدیدی پیش بینی شد تا همزمان با ارتقای نظافت و زیبایی بوستان جنگلی چیتگر، سطح فرهنگ شهروندان در خصوص کاهش مصرف کیسه‌‌های پلاستیکی و معرفی کیسه‌های زیست تخریب‌پذیر نیز ارتقا یابد. از این رو طی برنامه ای، گروه‌های آموزشی در این بوستان به توزیع کیسه‌های زیست تخریب‌پذیر و آموزش به شهروندان در ورودیهای شرقی و غربی بوستان جنگلی چیتگر اقدام کردند. »
وی افزود: « در این برنامه که از سوی واحد محیط زیست و انرژی حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ و در بازه زمانی ۲ روزه و در روزهای تعطیل آخر هفته اجرا شد ، حدود ۸۰کیلو کیسه زیست تخریب‌پذیر میان حاضران در بوستان جنگلی چیتگر توزیع شد . این برنامه، تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.»

چاپ چاپ