تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2015 - اخبار شهرداری ها

استقرار گشت فوریت خدمات اجتماعی در اطراف مدارس منطقه ۱۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای اجرای طرح استقبال از مهر انجام می شود؛
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵، از ایمن سازی محلهای آسیب خیز در اطراف مدارس و مراکز تحصیلی با استقرار گشت های فوریت خدمات اجتماعی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح با هدف شناسایی و جذب مددجویان و جمع آوری آنان از محل تردد دانش آموزان با استقرار واحدهای گشت از نیمه دوم شهریور اجرا شده است.
به گفته وی برگزاری کارگاههای آموزشی “نه محترمانه” به منظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با موضوع آموزش گفتن “نه” شکوهمندانه و جراتمندانه به دانش آموزان در ۱۰ مدرسه مقطع متوسطه دوم از دیگر برنامه هایی است که در راستای طرح استقبال از مهر توسط مرکز خدمات اجتماعی منطقه به اجرا در می آید.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای دانشجویان شهرستانی جدید الورود افزود: کمپ هایی ویژه استقرار خانواده های دانشجویان شهرستانی در چند روز اول ثبت نام با عنوان “همراه سرا” ایجاد کرده ایم تا در این ایام خانواده های شهرستانی دغدغه جا و مکان نداشته باشند.
وی همچنین از برگزاری تورهای تهرانگردی برای دانشجویان جدید الورود خبر داد و اظهار کرد: به منظور آشنایی با مراکز گردشگری تفریحی، علمی، آموزشی ، طبیعت گردی و شناسایی برخی مشاغل و … این برنامه انجام می شود.
حیدری در پایان به طرح مشاوره، توانمند سازی و مهارت با ارائه خدمات مشاوره شغلی از طریق کارشناسان مجرب و انجام آزمونهای استعداد یابی شغلی به دانشجویان جدید الورود اشاره کرد که شهرداری منطقه ۱۵ آن را تدارک دیده است.

چاپ چاپ