مناسب سازی محدوده ترافیکی مدارس غربی تهران
در قالب طرح خط سفید صورت گرفت؛

مناسب سازی محدوده ترافیکی مدارس غربی تهران

تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۹ با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در آستانه فصل بازگشایی مدارس و با محوریت طرح خط سفید از مناسب سازی حریم تمامی مدارس سطح منطقه خبر داد و گفت: با اجرای کارهای متنوع ترافیکی ، سهولت تردد برای شهروندان به ویژه دانش آموزان فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: اقدامات ویژه ای برای سهولت تردد دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس انجام شد که در تمامی بخش ها ، رویکرد طرح خط سفید نیز با جدیت لحاظ و به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: برهمین اساس ، تمامی معضلات و مشکلات معابر منتهی به مدارس شناسایی و پس از کارشناسی های لازم ، عملیات مناسب سازی در دستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به عملیات اجرای مناسب سازی نیز گفت: نصب تابلو ، خط کشی معابر ، اصلاح هندسی ، اصلاح پیاده رو ، خط کشی نوشتاری ، نصب چراغ و همسطح سازی معابر جزو اقداماتی است که در زمان بندی معینی انجام شد.
حسینی ادامه داد: علاوه بر این ، حریم ایستگاه های حمل و نقل عمومی مجاور مدارس نیز مناسب سازی و بهسازی ترافیکی شد تا دانش آموزان به راحتی از اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی ترافیکی را باید از پایه شروع کرد و بهترین مکان برای این کار مدارس هستند و دانش آموزان با دیدن المان های ترافیکی مختلف در حریم مدارس و آموزش مناسب در این خصوص ، می توانند سفیران اصلی خط سفید باشند.

چاپ چاپ