سرپرست شهرداری کرمان خواستار شد؛

اتمام بهسازی محور گردشگری تا ایام نوروز

تاریخ انتشار: 19 سپتامبر 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

سرپرست شهرداری کرمان گفت: هشت هزار مترمربع عملیات تخریب و مرمت دیوارها و سردرها، نماچینی و پیوندچینی ستون‌های بازار بزرگ کرمان انجام می شود.
مهندس علی بابایی در مراسم آغاز عملیات بدنه‌سازی بازار بزرگ کرمان با بیان این که در فاز اول بازسازی بازار بزرگ عملیات کف سازی بازار و معابر منتهی به آن انجام شد ،افزود: با دستور استاندار کرمان، مصوبه‌ شورا و در دوران مدیریت مهندس سیف‌ الهی در شهرداری کرمان، بازار کرمان در مدت کوتاهی کف‌ سازی شد. وی از انجام بهترین توافق نامه ها با سازمان میراث فرهنگی کرمان در دوره جدید خبر داد و تصریح کرد: در فاز دوم و از اواخر سال گذشته نیز عملیات مرمت مدرسه حیاتیه توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری کرمان آغاز شد و این موزه در آینده نزدیک افتتاح می شود.
بابایی با بیان این که عملیات کف‌سازی و بدنه‌سازی بازار در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: به دستور استاندار و توسط سازمان میراث فرهنگی طرح و مشخصات عملیات مرمت دیوارها و سردر و بدنه سازی بازار، مستندسازی و به شهرداری کرمان ابلاغ شد.
وی به هم و غم استاندار برای احیای بافت قدیم شهر کرمان اشاره کرد و گفت: مجموعه بازار کرمان در سه مرحله ساخته شده و حمام باغ لله نیز جهت کاربری مناسب آماده بازسازی است. سرپرست شهرداری کرمان با بیان این که بهسازی محور گردشگری باید تا ایام نوروز به اتمام برسد ، افزود: با همدلی و همزبانی و وفاق شهرداری و اصناف، زمان سر و سامان گرفتن بافت قدیم فرا رسیده است.

Click here to Reply, Reply to all, or Forward

چاپ چاپ