با آغاز سال تحصیلی

افزایش ۴۰درصدی حمل و نقل عمومی درون شهری

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مجتبی ولی پناه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه در آستانه فرارسیدن ماه مهر و تبریک بازگشایی مدارس به جویندگان علم و ادب و معرفت کفت:با آغز فصل بازگشای مدارس و دانشگاه ها شاهد افزایش ۴۰درصدی حمل و نقل عمومی هستیم.
ولی پناه تصریح کرد:با توجه به تمهیدات پیش بینی شده ناوگان سازمان اتوبوسرانی کاشان برای استقبال از ماه مهر و افزایش سفرهای درون شهری با اتوبوس در ابتدای بازگشایی مدارس از آمادگی کامل برخورداراست.
وی افزود: تمامی واحدهای سازمان تمهیدات لازم از قبیل برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ناوبران ، تجهیز مراکز فروش و شارژ بلیط کارت ، آماده سازی ناوگان اتوبوس ، برگزاری کمیته های برنامه ریزی و غیره را در نظر گرفته و با تمام توان آماده تسهیل در سرویس دهی به شهروندان می باشد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه با اشاره به اجرای طرح پیش کرایه در تابستان امسال در خطوط سازمان اتوبوسرانی اظهار داشت : بدلیل ازدحام جمعیت ، عجله مسافران در پیاده شدن از اتوبوس وجلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و کاهش مدت زمان معطلی در ایستگاه های اتوبوس می بایست بلیط کارت خورد راهنگام سوار شدن به اتوبوس استفاده کنند.
وی از تعریف ۱۴ مسیر و خط شهری برای ناوگان اتوبوسرانی وتعبیه بیش از ۵۰۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر خبر داد و گفت:ناوگان اتوبوسرانی کاشان از ساعت۶:۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

چاپ چاپ