تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

ویژه برنامه های بسیج شهرداری منطقه ۴ در هفته دفاع مقدس

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه چهار از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری ناحیه بسیج کربلا بزرگترین نمایشگاه فرهنگی رزمی در بوستان یاس برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، مجید محمد سمنانی با بیان این مطلب تصریح کرد : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ فرهنگی و رزمی دفاع مقدس شامل تجهیزات رزمی و دفاعی و دستاوردهای بسیجیان، در بوستان یاس لویزان با همکاری ناحیه بسیج کربلا به مدت یک هفته برپا می شود.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه دیگری در ساختمان مرکزی منطقه ۴ خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس و کتاب و نمایش فیلم های مستند با موضوع دفاع مقدس دیگر نمایشگاهی است که در هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد.
سمنانی در ادامه با اشاره به پخت آش نذری توسط بانوان بسیجی منطقه در مزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت: در سومین روز از هفته دفاع مقدس به همت بانوان بسیجی منطقه آش نذری در مزار شهدای والامقام پخته و حدود ساعت ۱۶ بین مردم توزیع می شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه چهار در ادامه از غبار روبی مزار شهدای والامقام خبر داد و افزود: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس غبار روبی از مزار شهدای امام زاده پنج تن لویزان با حضور بسیجیان منطقه برگزار می شود.
سمنانی افزود: همچنین در هفته دفاع مقدس ایستگاه صلواتی مقابل در شهرداری منطقه ۴ جهت پذیرایی از شهروندان برپا می شود.
وی خاطر نشان کرد : دیدار با خانواده های معظم شهدا، فضاسازی محیطی با محوریت هفته دفاع مقدس، برگزاری راهپیمایی خانوادگی و اختتامیه مسابقات والیبال جام مقاومت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود. .

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ