تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

ابلاغ راهکارهای اجرایی بهینه سازی مصرف انرژی در مدارس منطقه ۱۰ تهران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و پیرو طرح استقبال از مهر دستورالعمل راهکارهای اجرایی بهینه سازی مصرف و کاهش انرژی در بین مدارس منطقه ۱۰ توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، علیرضا پیغمبری رییس اداره محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: آموزش شهروندی و مدیریت مصرف منابع انرژی در راستای کاهش مصرف انرژی از رویکردهای این اداره است و برهمین اساس دوره های حضوری و توزیع بروشورهای راهکارهای اجرایی بهینه سازی مصرف آب، برق، کاغذ و گاز در مدارس منطقه ۱۰ انجام شد.
وی افزود: ترویج فرهنگ زیست محیطی با استفاده از تبلیغات محیطی، آموزش و اطلاع رسانی با مضمون حفظ محیط زیست در مدارس منتخب از دیگر اقدامات در طرح استقبال از مهر است.

اجرای عملیات ضربتی مبارزه با موش در معابر منتهی به مدارس منطقه ۱۰
رئیس اداره ساماندهی منطقه از اجرای عملیات ضربتی مبارزه با موش و حیوانات مضر شهری به مناسبت طرح استقبال از مهر قلم در معابر منتهی به مدارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، بیژن صالحی رییس اداره ساماندهی منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر برنامه های گسترده ای پیش بینی شده و در دست اجراست. وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی مبارزه با موش خاطرنشان کرد: کنترل و مبارزه با موش به ویژه در خیابان های اطراف مدارس به همراه توزیع تله چسبی کتابی، نصب بنر اطلاع رسانی مبارزه با جانوران مضر شهری و توزیع ۱۸۷۰ جلد کتابچه آموزشی در مدارس اجرا می شود.
وی افزود: رفع مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی و صدور اخطار برای ساماندهی و بهبود وضعیت ظاهری کیوسک ها در دست اجراست.

چاپ چاپ