- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری دوره آموزشی عوامل ایستگاه های خط یک BRT در غرب تهران

با محوریت خط سفید و در آستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب خط سفید و در آستانه سال تحصیلی جدید از برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل مستقر در ایستگاه های سامانه تندرو خط یک منطقه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با محوریت خط سفید برای ۱۶۰ نفر در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و استفاده کنندگان از خدمات ایستگاه های سامانه تندرو و حساسیت های موجود در این ارتباط ، یک دوره آموزشی ویژه عوامل مستقر در این سامانه برگزار شد.
وی افزود: با توجه به نوع شکایات عنوان شده در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس ، این دوره آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی عوامل از وضعیت ایستگاه ها ، مراقبت از سازه ایستگاه و متعلقات آن و ارائه دستورالعمل جامع با حضور بهینه در ایستگاه ها در نظر گرفته شد.
فرهادیان بابادی ادامه داد: علاوه بر این، رعایت اصول طرح تکریم ارباب رجوع و آموزش نحوه برخورد مناسب با شهروندان و شیوه های جلوگیری از بروز تنش با مسافران نیز از دیگر اهداف مهم این دوره آموزشی بود.
معاون شهردار منطقه ۹ اذعان داشت: در این دوره سعی شد تا با بیان شرایط شغل و محدودیت های موجود ، سطح توقع عوامل تعدیل شده و خدمات با کیفیتی نیز بتوان ارائه داد.
برپایه این گزارش، مسئول و عوامل اجرایی امور ایستگاه های سامانه تندرو خط یک در زمان برگزاری دوره حضور داشتند و به تمامی شبهات و ابهامات عوامل شرکت کننده نیز پاسخ های لازم داده شد و همچنین بین عوامل ایستگاه ها هم توزیع جلیقه و کارت شناسایی متحدالشکل نیز انجام شد.