تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

پاسداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۶// برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در میدان ولی عصر(عج)...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نمایشگاه دفاع مقدس با ۲۰ غرفه ورزشی، فرهنگی، نمایشگاه عکس، پخش فیلم.. از آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته، در ضلع غربی میدان ولی عصر(عج) برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، حبیب الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با بیان این خبر گفت: نمایشگاه دفاع مقدس به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با همکاری گردان امنیتی امام علی (ع) از امروز تا هفتم مهرماه در میدان ولی عصر(عج) برپاست.
وی از ویژه برنامه یادواره شهدا در محلات خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا در هر ناحیه با رویکرد ناحیه محوری در مساجد با تعامل مدیریت محله و محوریت شهردار ناحیه برگزار می شود.
مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس، هر شب با حضور رزمندگان ،جانبازان و آزادگان در اماکن فرهنگی برگزار می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس تور گردشگری ویژه اماکن مرتبط با دفاع مقدس نظیر باغ موزه دفاع مقدس، شهرک سینمایی دفاع مقدس ،گلزار شهدای بهشت زهرا(س)،خانه موزه شهید چمران و… در تمامی محلات مرکزی شهر تهران اجرا می شود.
به گفته غفوری، مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا و شهدای گمنام شهر قلب پایتخت با عنوان «مهمانی لاله ها»، پنج شنبه ۲ مهر برگزار می شود.
علاوه بر این، در ویژه برنامه «نیمه پنهان ماه»، علاوه بر تجلیل از همسران فداکار شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور شهردار و مسئول امور بانوان منطقه از همسران و جانبازان شیمیایی بالای ۷۰ درصد تقدیر می شود.
اداره ورزش و نواحی منطقه ۶ به مناسبت این هفته ویژه برنامه های ورزشی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف زنگ ورزش،جشنواره بازی های رایانه ای، بازی های کودکانه بومی و محلی را برگزار خواهد کرد.

چاپ چاپ