تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2015 - اخبار

استقبال از سال تحصیلی جدید در منطقه۶

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه۶ در آستانه بازگشایی مدارس با اجرای جشن مهر و اتخاذ تمهیدات مناسب به استقبال از مهر می رود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، مانی جعفریان، قائم مقام شهردار منطقه ۶ با اعلام آمادگی برای تامین نیازهای آموزشی مدارس و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به دانش آموزان گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های مناسب با هدف کمک به ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش آموزان، کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط های آموزشی با همکاری نواحی ۶گانه و آموزش و پرورش انجام شده است.
وی افزود: برنامه ها در قالب اجرای جشن سال اولی ها، بازسازی و مرمت مدارس ، اجرای تئاتر و توزیع بروشور با محوریت آسمان آبی زمین پاک و… برگزار خواهد شد.
به گفته جعفریان، کمک به دانش آموزان محروم و بی بضاعت، توزیع حواله لوازم التحریر در کل مدارس سطح منطقه از دیگر برنامه های طرح استقبال از مهر است.
وی با اشاره برگزاری جشن مهر در مدارس گفت:در تمام مدارس جشن مهر برگزار می شود و در ۱۰۰ مدرسه از منطقه ۶ توزیع گل و شیرینی خواهیم داشت.
قائم مقام شهردار منطقه ۶ افزود: به مناسبت استقبال ازمهر و بازگشایی مدارس کارگاه های آموزشی تحت عناوین تغذیه سالم، اصول ارتباط صحیح با همکلاسی، راههای پیشرفت تحصیلی، کمک های اولیه درمدرسه و . در سطح مدارس اجراء خواهد شد.
علاوه بر این اهدای بسته عفاف و حجاب به دختران دانشجو در مجموعه شهردخت، بهسازی و توسعه فضاهای مناسب در مدارس، بازسازی، پاکسازی و نقاشی دیواری و جمع آوری زوائد فیزیکی در مدارس و اطراف آن از دیگر اقدامات است.
همچنین، به منظور بهبود کیفیت بصری در مدارس، اقدام به رنگ آمیزی و نقاش دیواری در مدارس شده است.
جعفریان خاطر نشان کرد: اداره زیباسازی این منطقه در راستای اجرای طرح حذف زوائد بصری از نماهای شهری اقدام به جمع آوری سایبانهای فرسوده ،پایه تابلوهاو پایه چراغ های مندرس از سطح معابر و نماهای شهری کرد.

چاپ چاپ