تاریخ انتشار: 25 سپتامبر 2015 - اخبار

برگزاری جشن‌های امامت و ولایت در منطقه ۲۱

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ گفت : به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت ویژه برنامه‌های متنوعی در منطقه اجرا می‌شود .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، کاظم کمالی‌نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ عنوان کرد : به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و پاسداشت این ایام به عنوان عید همه مسلمانان ویژه برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری جشن‌های امامت و ولایت ، برپایی ایستگاه فرهنگی در محل عرضه دام و برپایی رادیو ولایت در بوستان نرگس اجرا می‌شود .
وی اضافه کرد : برپایی ایستگاه صلواتی در نواحی سه‌ گانه از هفتم لغایت دهم مهر ماه ، تجلیل و تکریم سادات محلات و خانواده معظم شهدای سادات در بوستان نرگس برگزار می‌شود .
کمالی‌نسب با اشاره به دیگر ویژه برنامه‌های این اداره تصریح کرد : برپایی جشن‌های این دهه در مساجد منطقه با مشارکت بسیج ناحیه میثم تمار ، برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی با محوریت غدیر ، امامت و توحید و حج ابراهیمی با هدف ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان ، تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت و معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید تمام مسلمانان و محور وحدت اسلامی برگزار خواهد شد .

چاپ چاپ