- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری ۸ مراسم یادواره شهدا در منطقه ۱۵

همزمان با هفته دفاع مقدس در جنوبشرق تهران انجام می شود
برگزاری ۸ مراسم یادواره شهدا در منطقه ۱۵
شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ۸ مراسم یادواره شهدا در نواحی منطقه با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای محلات منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای محلات با حضور خانواده معظم ایثارگران در مساجد شاخص نواحی هشتگانه این منطقه برگزار خواهد شد.
به گفته وی برگزاری ۸ مراسم شب شعر خاطره با حضور شعرا و خانواده معظم ایثارگران در سرای محلات، برپایی تورهای گردشگری “جهاد ادامه دارد” و اعزام شهروندان به اماکن مرتبط با دفاع مقدس نظیر باغ موزه ، شهرک سینمایی ، گلزار شهدا و منزل شهید چمران از دیگر برنامه های اجرایی این ایام است.
شهردار منطقه با اشاره به برنامه بازدید از خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد: طی هفته جاری به اتفاق معاونین و شهرداران نواحی با ۱۰ خانواده معظم شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر محلات دیدار خواهیم داشت.
دکتر انجمنی یادآور شد: مراسم میهمانی لاله ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و مقبره الشهدای سطح منطقه، همایش نیمه پنهان ماه و تجلیل از همسران معظم شهدا و جانبازان نیز به اجرا درخواهد آمد.
وی همایش “تهران معبر یاد شهدا” را از جمله برنامه های این هفته نام برد که در آن یادواره شهدای منطقه، نمایشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه امامت و ولایت در دهه ولایت به همراه پخش زنده رادیویی با موضوع حماسه سازان دفاع مقدس و غدیر در بوستان سروناز برپا خواهد شد.
شهردار منطقه در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه یادیار تحت عنوان ” جبهه در این نزدیکی” یادآور شد: این برنامه با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و فرهنگسرای خاوران با بازسازی اتفاقات دفاع مقدس به فعالیت می پردازد واز ۳۱ شهریور به مدت یک هفته به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.