- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شهردار منطقه پنج قم مطرح کرد؛ برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در منطقه ۵

شهردار منطقه پنج قم از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان اطلس این منطقه خبر داد.
به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت توجه به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهرداری یکی از دستگاه‌هایی است که با مردم ارتباط زیادی دارد از این رو وظایف سنگینی در همه زمینه‌ها بر دوش دارد که نسبت به انجام آنها باید تلاش کند.
شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: انجام کار‌های فرهنگی می‌تواند به صورت غیر مستقیم به مردم آگاهی دهد و آنها را با مسائل و وقایع مهم آشنا سازد که یکی از موضوعات مهم توجه ویژه به بحث دفاع مقدس است که تبیین آن می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر این مهم تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که همیشه مقام معظم رهبری را آن را مهم شمره‌اند هفته دفاع مقدس است و ما نیز وظیفه داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا مردم نیز بر اهمیت این مهم پی ببرند.
ترکمن با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به جبهه‌های جنگ رفتند و ما باید ارزش‌هایی را که آنها مد نظر داشتند را حفظ کنیم تا خونشان پایمال نشود.
شهردار منطقه پنج قم از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همکاری بسیج شهرداری در بوستان اطلس در حال برگزاری است و با استقبال خوب مردم منطقه مواجه شده است.
وی با بیان این‌که در این نمایشگاه نماد‌های دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است گفت: در این نمایشگاه چندین غرفه به واسطه عکس‌های مختلف ایثار و شهادت را به تصویر کشیده‌اند و نصب بنر برای بحث اطلاع رسانی انجام شده و همچنین جلسه‌ای با پایگاه‌های بسیج منطقه در این راستا برگزار کرده‌ایم.

۱۳۹۴/۰۷/۰۲
اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم