شهردار منطقه ۳ قم: فاز دوم بوستان پاکبان به اتمام رسید
تاریخ انتشار: 27 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهردار منطقه ۳ قم: فاز دوم بوستان پاکبان به اتمام رسید

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۳ قم از اتمام عملیات اجرایی فاز دوم بوستان پاکبان در این منطقه خبر داد.
به گزارش شهرنیوز، رضا پوریافر با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در قم گفت: با توجه به سیاست‌های شهردار جدید که در نظر دارد به توسعه فضای سبز بپردازد، تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.
شهردار منطقه سه قم بابیان این‌که برای رسیدن به این هدف همکاری منطقه هشت‌گانه ضرورت دارد، ابراز داشت: برای این‌که هرچه زودتر به نقطه مطلوب برسیم باید تمام دستگاه‌های مربوط به‌ویژه شهرداری‌های مناطق در این زمینه به‌صورت جدی عمل کنند.
وی به مزایای توسعه فضای سبز اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز از افزایش دو تا سه متری سرانه فضای تا پایان سال جاری خبر داد و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعاً شاهد تغییر در آب‌وهوا نیز خواهیم بود چراکه با کاشت درخت می‌توان به تلطیف هوا کمک کرد.
پوریافر ایجاد بوستان‌ها را یکی از زمینه‌ها برای توسعه فضای سبز برشمرد و اضافه کرد: با احداث بوستان‌ها علاوه بر این‌که مکانی برای تفریح مردم به وجود می‌آید، درختان و آب‌نماها نیز موجب خنک شدن هوا و زیبایی منظر شهری می‌شوند.
شهردار منطقه سه قم از اتمام کار فاز دو بوستان پاکبان در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: این بوستان با مساحت ۱۵ هزار و ۸۱۳ متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد که فاز اول هشت هزار و ۳۱۳ متر است و مابقی در فاز دوم افتتاح خواهد شد.
وی به کاشت باغ گل در بوستان پاکبان اشاره و عنوان کرد: احداث آب‌نما، نصب کمپلکس بازی، احداث سرویس بهداشتی، ایجاد زمین‌بازی کودکان و نصب ست تندرستی از امکانات در نظر گرفته‌شده برای این بوستان است.
شهردار منطقه سه قم به وجه تمایز این بوستان با بوستان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: وجه تمایز این پارک این است که نیمکت‌ها و استراحتگاه‌ها سنگی هستند و علاوه بر راحتی عمر بیشتری نیز دارند.

۱۳۹۴/۰۷/۰۴
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم

چاپ چاپ