تاریخ انتشار: 27 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

برگزاری همایش پیاده روری برای سالمندان شمال شرق تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری همایش پیاده روی برای سالمندان منطقه مناسبت فرا رسیدن نهم مهر ماه روز جهانی سالمند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سید ابوذر حسینی با بیان این خبر گفت: به منظور گرامیداشت روز جهانی سالمند ویژه برنامه های مختلفی در منطقه برگزار می شود.
وی افزود: از جمله مهمترین برنامه ها برگزاری همایش بزرگ پیاده روی سالمندان در بوستان تلو روز پنجشنبه ۹ مهر ماه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از سالمندان سطح منطقه است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های این هفته گفت: برگزاری جشن ویژه سالمندان در نگارخانه برگ ، تقدیر از دبیران کانون های سالمندان محلات ، دیدار با پدر و مادر شهیدان معزز سطح منطقه و تقدیر از این بزرگواران ، عیادت از سالمندان و انجام معاینات پزشکی با حضور پزشکان فعال اعضای کانون پزشکان و بازدید از سرای سالمندان از جمله برنامه هایست که به مناسبت هفته سالمند برگزار خواهد شد.
حسینی گفت: همچنین راه اندازی پایگاه ارائه خدمات سلامت به سالمندان در اماکن عمومی نظیر بوستان ها، ایستگاه های متروی منطقه و … برگزاری مسابقات فرهنگی ، آموزشی و ورزشی ، برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف آموزشی ویژه سالمندان از برنامه های پیش بینی شده گرامیداشت هفته سالمند می باشد.
لازم به ذکر است جشن ها و اردوهای تفریحی متنوع برای اعضای کانون سالمندان نیز توسط سرای محلات و نواحی برگزار خواهد شد.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ