شهردار شهرکرد رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری شد

شهردار شهرکرد رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طی حکمی از سوی حسین محمدپور زرندی مدیر عامل بانک شهر کشور، نورالله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد به سمت رئیس هیأت عامل بانک شهر در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
بر اساس حکم حسین محمدپور زرندی به شهردار شهرکرد آمده است: امید می رود با توکل به ذات لایزال الهی و بهره گیری از تجربیات و اختیارات ارزنده خود و پتانسیل های وسیع موجود در آن استان در تحقق اهداف و برنامه های این بانک همکاری و مساعدت بفرمائید.
در ادامه اشاره شده است: شناسایی پتانسیل اقتصادی منطقه و برنامه‌ریزی در جهت جذب منابع با هماهنگی مسئولین ذیربط، ارایه طرح‌ها و پیشنهادات اجرایی جهت دستیابی به مزیت‌های رقابتی متناسب با شرایط استان و منطقه، ارایه رهنمودهای مدیریتی و سازنده در جهت تقویت و اثر بخشی شعب بانک در استان و رعایت کامل قانون عملیات بانک‌داری بدون ربا و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا و بانک شهر از جمله اهداف و برنامه های این بانک بشمار می رود.
طی این حکم بر ارتقای موقعیت شعب بانک شهر در سایه اعمال ابتکار، خلاقیت و نوآوری، پیگیری بمنظور انتقال حساب‌های شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه و سایر مشاغل و حرف به بانک شهر و هرگونه اقدام به منظور ایجاد درآمد و خدمت‌رسانی بهتر شعب بانک شهر با رعایت کامل مقررات و ضوابط و حفظ منافع سازمانی تأکید شده است.
در پایان متن ابلاغ حسین محمدپور زرندی مدیر عامل بانک شهر کشور به نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد تصریح شده است: با همت و مساعدت جناب عالی، همواره کارنامه قابل قبولی از فعالیت، بهبود و پیشرفت امور بانک در شعب بانک شهر استان چهارمحال و بختیاری از سوی مسئولین ذیربط ارایه گردد.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ