- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

در طراحی منطقه ۲۲ به افقهای آینده تهران اندیشیده شده است

مدیر اجرایی حزب الله در شهرداری جنوب لبنان در بازدید از آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: « در طراحی منطقه ۲۲ به افق های دور دست اندیشیده شده و این محدوده از تهران دارای طراحی استراتژیک است. »
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حاتم حرب مدیر اجرایی حزب الله در شهرداری جنوب لبنان که در راس هیئتی ۱۱ نفره شامل شهرداران جنوب لبنان و بقاع غربی به تهران سفر کرده است، گفت: « ایران طی سالهای اخیر تغییرات بسیاری کرده و به کشوری زیبا تبدیل شده است.»
وی که از سال ۱۹۹۴ تا کنون بارها به ایران سفر کرده است، در بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه ۲۲ نیز خاطر نشان کرد: « این منطقه دارای طراحی استراتژیک و با توجه به ویژگی هایی که دارد، بسیار خاص طراحی شده است. احداث فضای سبز وسیع، بوستانهای متعدد و دریاچه ای زیبا در این محدوده از تهران نشان می دهد، از ابتدای تاسیس آن، برای جلوگیری از آلودگی های زیستی در آن اندیشیده شده است. »
گفتنی است جنوب لبنان و منطقه بقاع غربی دارای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است و هیئت ۱۱ نفره شهرداران این منطقه چند روزی برای استفاده از تجربیات مدیریت شهری در خصوص مسائل مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی ، میهمان شهرداری تهران هستند.