- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری تور محله گردی با دوچرخه در منطقه ۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از برگزاری تور محله گردی با دوچرخه در راستای تشویق اهالی به استفاده از وسیله نقلیه پاک در اواسط مهر ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: مقرراست تعدادی از اهالی در این تور شرکت کنند و می خواهیم با این اقدام فواید استفاده از دوچرخه را یادآوری کنیم.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای همراهی با این تور تا ۱۰ مهر ماه فرصت دارند به سراهای محله مراجعه و ثبت نام کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۷ در ادامه به آموزش خط سفید به تاکسیرانان منطقه در راستای اجرای کمپین آسمان آبی، زمین پاک اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور آشنایی تاکسیرانان با رفتارهای صحیح ترافیکی، در پایانه های سیدخندان و روشندلان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در این پایانه ها ۳۰ خط تاکسی وجود دارد که مسافران برای تردد در نقاط مختلف پایتخت از آنها استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام حرکات مارپیچ و توقف پشت گذرگاه عابرپیاده، برخی از مباحثی است که در این دوره ها به رانندگان آموزش داده شد.
حیدرنیابا اشاره به تاثیر تاکسیرانان در نهادینه کردن رفتارهای صحیح ترافیکی در بین اهالی عنوان کرد: بیش از دوهزار راننده تاکسی در منطقه ۷ فعالیت می کنند که از طریق آنها می توانیم قوانین خط سفید را به شهروندان آموزش دهیم.