اجرای طرح اجتماع محور “ارتقاء کیفیت زندگی بانوان”...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با تشکیل گروه های بانوان همیار محلات در خانه های تسنیم منطقه ۱۰ صورت می گیرد؛
اجرای طرح اجتماع محور “ارتقاء کیفیت زندگی بانوان”
با هدف توان افزایی و ارتقاء ظرفیت ها و قابلیت های بانوان برای بهبود مولفه های عینی و ذهنی کیفیت زندگی و جلب مشارکت آنان، ۶۰ کارگاه آموزشی “ارتقاء کیفیت زندگی بانوان” در سطح محلات منطقه ۱۰ برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهمیت لزوم مطالعات در حوزه بانوان گفت: تشکیل گروه های بانوان همیار در سطح منطقه با پایدارسازی گروه های فعال سال جاری و سال های گذشته و افزایش سرمایه اجتماعی و فرهنگی آنان تاثیر به سزایی در تعالی خانواده و رشد و پیشرفت جامعه دارد.
وی با اشاره به محورهای های این طرح خاطر نشان کرد: جشنواره تسنیم با محوریت “توانمندسازی، ایثار و یکدلی، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی-ایرانی و مشارکت های اجتماعی” با برگزاری کارگاه های آموزشی به مدت یک ماه در ۶ دوره آموزشی در ۱۰ خانه تسنیم با حضور مدیران و دبیران و دیگر گروه های فعال محلی در سراهای محلات برگزار می شود.
شهردار منطقه درباره نحوه اجرای این طرح یادآور شد: پس از بررسی نتایج ارزیابی کیفیت زندگی در سطح منطقه و مرکز مطالعات در هر محله دو گروه پنج نفره تشکیل می شود و پس از گذراندن کارگاه های آموزشی هر گروه حداقل یک پروژه ارائه می دهد.
به گفته وی، پس از پایان دوره یک ماهه جلسات ناحیه ای برگزار و پس از تایید نهایی پروژه ها به بخش فعالیت های اجتماع محور چهارمین جشنواره تسنیم جهت راهیابی به بخش داوری و نمایشگاهی معرفی می شود.
گفتنی است این دوره ها در سرای محلات شبیری جی، سلسبیل شمالی و سلسبیل جنوبی در دست اجراست و در سایر محلات نیز به زودی راه اندازی می شود.

شهیدیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه

چاپ چاپ