شهردار منطقه یک تبریز خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهریارنیوز: شهردار منطقه یک تبریز گفت: پروژه های عمرانی طراحی شده برای منطقۀ یک دارای مزیت های اساسی در حوزه عمرانی و شهری است.
به گزارش شهریار به نقل از شهرداری منطقه یک، شهردار منطقۀ یک تبریز ضمن انتشار گزارش عملکرد ۶ ماهۀ اول سال جاری در حوزۀ عمران و سرمایه گذاری گفت: پروژه های شهرداری منطقه یک، در جهت کاهش بار ترافیکی منطقه، تغییر چهره بافت درون شهری، طراحی المان های زیبای بصری در منطقه و پاسخگوئی به مطالبات عمومی شهروندان راه اندازی و احداث می گردد.
بهرا به استمرار مسیرگشائی های اساسی در منطقه با هدف آزاد سازی و ساماندهی حاشیه نشینی بر اساس اولویت بندی های عمرانی وخدماتی شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: فاز اول طرح نجات تبریز (مسیرگشائی ۴۵ متری انقلاب) تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی در ادامه این گزارش به استمرار طرح احداث مجدد و ترمیم و مقاوم سازی اتوبان پاسداران در قطعۀ پنجم اشاره کرد و از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.
شهردار منطقۀ یک تبریز به اتمام عملیات عمرانی چندین پروژه عمرانی در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: طرح بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان در ۴٫۵ طبقۀ سازه بتنی برای درمان کودکان نیازمند، احداث رمپ خروجی اتوبان پاسداران به یوسف آباد وخروجی ملازینال و ایستگاه خدمات آتش نشانی چشم انداز، از جمله طرح های در حال اتمام از سوی شهرداری منطقۀ یک است که در آینده نزدیک به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.
بهرا از آسفالت اساسی خیابانهای اصلی و معابر و کوچه های سطح منطقه در مقیاس کلان اشاره نموده و گفت: زیر سازی و آسفالت اساسی ترمینال بزرگ شهری از جمله طرحهای عمرانی منطقۀ ۱ به شمار می رود.

چاپ چاپ