- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

اجرای طرح های عمرانی در کرکج با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار

شهریارنیوز: شهردار منطقه پنج گفت: پس از اجرای طرح های خدمات محله ای ،عملیات عمرانی چند پروژه عمرانی با ۱۰ میلیارد ریال هزینه در کرکج آغاز شد.
به گزارش شهریار به نقل از شهرداری منطقه پنج، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال جاری خدمات محله ای با هدف ارتقای رفاه شهروندی و برخورداری محلات محروم از توزیع عادلانه پروژه های عمرانی در کرکج انجام شده که در فاز دوم با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای چندین طرح نیز آغاز شده است.
وی افزود : به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی اقدام به جدول کاری و احداث جوب آب ، آسفالت ریزی اساسی و احداث یک چشمه سرویس بهداشتی در کرکج شده است. به گفته وی با اجرای این پروژه ها شاهد بهبود شاخص های برخورداری شهروندان از زندگی سالم در این منطقه از شهر خواهیم بود .
هوشیار در ادامه با بیان اینکه سال گذشته با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولین مسیر گشایی کرکج افتتاح شده است اظهار داشت : خدمات رسانی به کرکج با هدف رفع محرومیت از چهره این محله کم برخوردار صورت می گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری نمود روند خدمات رسانی به کرکج که در سه سال اخیر سرعت گرفته با همدلی و مشارکت شهروندان ساکن این محله تداوم داشته باشد .