به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک

همایش روز سالمند در موزه دارآباد برگزار می شود

تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با محوریت تاثیر عسل بر سلامت سالمندان
همایش روز سالمند در موزه دارآباد برگزار می شود

به مناسبت هفته سالمند و با هدف ارتقاء سلامت و پیشگیری از بروز کهولت و فرسایش جامعه ، همایش روز سالمند با محوریت تاثیر فرآورده های زنبور عسل بر سلامت سالمندان در موزه دارآباد برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر مجید نواییان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد – با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فعالیت مرکز تحقیقات زنبور عسل در موزه دارآباد و فرا رسیدن هفته سالمند جهت پیشگیری و کاهش روند فرسایش توان ذهنی و جسمی سالمندان همایش روز سالمند با شعار” سالمندی ، پیشگیری و سلامت ” چهارشنبه ۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه یک در موزه دارآباد برگزار می شود.
وی در خصوص فواید مصرف عسل برای سالمندان تصریح کرد: در سنین پیری توان استفاده از گلوکز کم می شود ولی توانایی استفاده از فروکتوز تغییری نمی کند و در نتیجه عسل که حاوی مقدار زیادی فروکتوز است برای تغذیه سالمندان مناسب است ضمن آنکه در بیمارانی که سکته مغزی کرده اند تحمل گلوکز کم می شود در صورتی که تحمل عسل در آنها تغییر نمی یابد.
هادی زاده مقدم مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک نیز افزود: با هدف چکاپ سالمندان برنامه چکاپ قند و فشار خون ، تقدیر از ۲۷ دبیر کانون سالمندان و ۱۰ سالمند نخبه محلات نیز از دیگر برنامه های این همایش است.

چاپ چاپ