شهردار کاشان اعلام کرد:

شهرداری آمادگی هرگونه همکاری در ایجاد محیط های فرهنگی ورزشی را دارد...

تاریخ انتشار: 04 اکتبر 2015 - از سراسر ايران, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار کاشان، از اعلام حمایت و همکاری در راستای احداث مجموعه های فرهنگی ورزشی در منطقه خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان سید محمد ناظم رضوی، در مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی “شهدای غواص” درناحیه لتحر، با قدردانی و تشکر از افراد و گروه های خود جوش در راه اندازی هرگونه فعالیت فرهنگی ورزشی گفت: ورزش و نشاط ریشه در آیین شهر ما دارد وبا راه اندازی این گونه مجموعه ها می توان شهر را از بلاهایی که در زمینه های فکری آسیب می رساند بیمه کرد.
وی، با اشاره به اینکه کاشان دارای پیشکسوتان و پهلوانان بسیاری است اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این دیار نیز در رشته های مختلف کشوری نقش آفرینی کرده اند.
شهردار کاشان، با تشکر از همت و تلاش مردم ورزش دوست و ولایت مدار لتحر خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در زمینه فعالیت های فرهنگی ورزشی می توانند حمایت و همکاری های خود را داشته باشند تا شهری مصون از هرگونه آسیب های اجتماعی داشته باشیم.
ناظم رضوی، با تبریک عید سعید غدیر خم تاکید کرد: در دهه ولایت باید بیشتراز پیش پیرو گفته ها و فرمایشات رهبری باشیم.
وی، با اظهارتاسف از دست دادن تعدادی از حجاج کشور در سرزمین منا و آرزوی نابودی هر چه زودتر آل سعود گفت: امیدواریم با سرنگونی هر چه زودتر دشمنان، شادی به دل مردم ایران و اهل ولایت دوباره جاری شود.
جهان پهلوان “عبدالله موحد” دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک، نیز با تشکر از دست اندرکاران و کسانی که در راه اندازی چنین محیط های فرهنگی ورزشی قدم بر می دارند افزود: ورود جوانان و نوجوانان در محیط های سالم و فرهنگی سلامت جامعه را به همراه دارد.
عبدالله موحد، با قدردانی از مردم مهمان نواز و ولایی منطقه کاشان و دعوت از وی برای مراسم کلنگ زنی این مجوعه فرهنگی ورزشی اظهار داشت: هر قهرمانی را نمی توان پهلوان نامید و من هیچوقت خودم را پهلوان نمی دانم.
شایان ذکر است مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای غواص در منطقه لتحر، در شب عید سعید غدیر خم با حضور عباسعلی منصوری نماینده مردم در مجلس، حمیدرضا مومنیان سرپرست فرمانداری، سید محمد ناظم رضوی شهردار، اعضای شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان، جهان پهلوان عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک، مسوولین شهرستان و مردم منطقه لتحر برگزار شد.
این زمین در مساحت ۱۴۵۰ متر با برآورد هزینه ۷۵۰ میلیون تومان شامل زورخانه، کشتی، بوکس و تکواندو ویژه بانوان و آقایان با کمک های مردمی و خیرین منطقه لتحر احداث خواهد شد.

چاپ چاپ