تاریخ انتشار: 04 اکتبر 2015 - اخبار

تشکیل انجمن دختران در خانه شهریاران جوان منطقه ۱۰

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

انجمن دختران خانه شهریاران جوان در منطقه ۱۰ با هدف شناسایی دختران نخبه منطقه تشکیل می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، سیروان تخت فیروزه مدیر خانه شهریاران جوان ضمن اعلام این خبر گفت: این انجمن با هدف شناسایی دختران بااستعداد و بانوان نخبه تشکیل می شود و در حوزه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی برنامه های متعدی دارد.
وی با بیان اینکه در این انجمن علاوه بر شناسایی استعداد دختران با برگزاری دوره های تخصصی مهارت های لازم برای زندگی در عرصه های مختلف به آنان آموزش داده می شود افزود: دختران جوان منطقه می توانند برای عضویت در این انجمن به خیابان قزوین بعد از دوراهی قپان، بوستان تهرانی، مجتمع شهید حبیب غنی پور طبقه اول مراجعه کنند.

حذف کنده های قدیمی و کاشت و جایگزینی درخت های جدید
فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ در بازدید عصرگاهی به همراه معاونان و مدیران از وضعیت نگهداشت شهر در سطح ناحیه ۳ بر حذف کنده های قدیمی و کاشت و جایگزینی درخت های جدید تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در ادامه بازدیدهای مستمر از سطح نواحی برنامه بازدید از سطح ناحیه ۳ با حضور فرامرز عظیمی شهردار منطقه، سیدرضا تربت جو معاون حمل و نقل و ترافیک، عباس علی فراهی زاده معاون فنی و عمران، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهر و محیط زیست، اشکان صومی شهردار ناحیه ۳ و احمد شهیدیان مدیر روابط عمومی منطقه برگزار شد. در این برنامه تیم مدیران بازدید کننده با حضور در مسجد لولاگر فریضه نماز مغرب و عشا را به صورت جماعت اقامه کردند و در روند پیشرفت فعالیت های عمرانی توسعه این مسجد قرار گرفتند.
این گزارش می افزاید، گشت زنی در تقاطع خیابان های آزادی، کارون، خوش، قصرالدشت، رودکی، نواب با خیابان آذربایجان و بازدید از پاساژ تازه تاسیس روما از دیگر اقدامات این گروه بود همچنین در مسیر بازگشت فعالیت های نگهداشت شهر در محور نواب تا تقاطع آزادی رصد شد.
در این برنامه احمد شهیدیان مدیر روابط عمومی منطقه هدف از این فعالیت را بررسی وضعیت نگهداشت شهر برای دست یابی به وضعیت مطلوب و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: بی شک وظیفه خدمتگزاران مردم در شهرداری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و فراهم سازی زمینه آسایش و آرامش آنان می باشد و باید مشکلات محله، خیابان، کوچه و… با بازدیدهای میدانی مشاهده و برای رفع آن ها اقدام شود.
وی ادامه داد: در این برنامه شهردار منطقه دستورات و رهنمودهای لازم را برای نظافت فضای سبز، رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی، جمع آوری زباله، حذف کنده های درخت و کاشت نهال های جدید، مناسب سازی پیاده روها برای سهولت تردد شهروندان و معلولان، پاکسازی معابر از ضایعات بصری و رسیدگی به فضای سبز صادر کرد.

چاپ چاپ