- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه امپراطور شرارتها در جشنواره آبی ترین وصال

در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه آبی ترین وصال که با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران، مدیران و مسئولان لشکری و کشوری در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرماندهان عالی رتبه سپاه از غرفه امپراطوری شرارت شهرداری منطقه۲۲ بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سردار فدوی در جمع هیاتی از مسئولان عالی رتبه سپاه از غرفه های فرهنگی شهرداری تهران و نمایشگاه استکبار ستیزی و امپراتوری شرارت نمایشگاه همچنین غرفه های فرهنگی نیروی دریایی که با هدف به نمایش گذاشتن توان موشکی، راداری و تجهیزات نظامی سپاه در پهنه ای بالغ بر ۳۰ هکتار از وسعت ساحلی دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است، بازدید به عمل آورد.
شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ و دبیر کمیته فرهنگی و نمایشگاهی نمایشگاه آبی ترین وصال هدف از برپایی غرفه امپراطوری شرارت را معرفی و شناساندن چهره واقعی آمریکا به عنوان امپراتوری شرارت در جهان و آشنایی شهروندان با مداخلات و جنایات نظامی آمریکا از زمان استقلال آن تا به امروز در ایران و اقصی نقاط دنیا عنوان کرد.
به گفته شایق درغرفه های استکبار ستیزی و امپراطوری شرارت که در حاشیه نمایشگاه آبی ترین وصال در دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است، تلاش می شود تا سیر مداخلات آمریکا در جهان و در منطقه خاورمیانه از سال ۱۷۷۶ تا ۲۰۱۵ از جمله کشورهای مکزیک، ژاپن، ویتنام، پاناما، فلسطین، افغانستان ،عراق، سوریه و … مداخلات مختلف آن در ایران و بخصوص قبل از انقلاب اسلامی از جمله کودتای ۲۸ مرداد، تشکیل ساواک و شکنجه ها، بلوکه کردن اموال و دارایی های ایران، حمایت از عراق و تحمیل جنگ ۸ ساله، کودتای نوژه، واقعه طبس، حمله هواپیمای مسافربری، حمله به سکوهای نفتی ایران و … به تصویر کشیده شود.
دبیر کمیته فرهنگی و نمایشگاه جشنواره آبی ترین وصال در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: « واقعیت های جهان امروز و آنچه که بر سر کشورها و مردمان این کره خاکی می آید بسیار دردناک است. مرور اعداد و کلمات با آنچه در گذشته و حال در سیر مداخلات آمریکا در دیگر کشورها روی داده است ما را با واقعیت های تلخی روبه رو خواهد کرد. زندگی حداقل ۲۵ میلیون نفر از مردم کشور آمریکا مسقیما با نوسات مسائل نظامی مربوط می شود. مالیات دهندگان آمریکایی در طول ۴۹ سال گذشته ۱۳۴۸ میلیارد دلار رای کمک به اسرائیل متضرر شده اند. از هر ۱۰ دلاری که دنیا صرف سلاح می شود، چهار و نیم دلار سر از آمریکا در می آورد.نیمی از ۳۵ هزار سلاح هسته ای موجود در جهان در اختیارات متحده است و بقیه در اختیار سایر کشورها. آمریکا در طول ۵۰ سال چهارهزار میلیارد دلار برای طرح های هسته ای هزینه کرده است.»
گفتنی است جشنواره آبی ترین وصال با همکاری نیروی دریایی سپاه و شهرداری تهران و موسسه فرهنگی رسانه ای اوج با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی دریایی سپاه که در مواجهه مستقیم با ناو آمریکا در سال۶۶ در خلیج فارس به شهادت رسیدند، در دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است.