انتصاب در شهرداری یزد
با حکم شهردار یزد:

انتصاب در شهرداری یزد

تاریخ انتشار: 30 می 2018 - اخبار شهرداری ها, انتصاب ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

انتصاب طاهره یگانه فرد به عنوان مشاور شهردار یزد در امور بانوان
شهردار یزد با صدور ابلاغی سرکار خانم طاهره یگانه فرد را با حفظ سمت قائم مقام مدیریت ارتباطات و اموربین الملل به عنوان مشاور شهردار یزد در امور بانوان معرفی کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد به موجب صدور ابلاغی از سوی مهدی جمالی نژاد، خانم طاهره یگانه فرد با حفظ سمت قائم مقام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل به عنوان مشاور شهردار یزد در امور بانوان منصوب شد.
شهردار یزد در این ابلاغ آورده است:
سیاست های کلی ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری موجب پر رنگ تر شدن نقش بانوان در عرصه های مختلف خانوادگی، اجتماعی و حرفه ای شده است و فارغ از این واقعیت که نیمی از هر اجتماعی را زنان تشکیل می دهند، امروزه شاهد حضور فعالانه بانوان در مناسب مختلف شغلی هستیم که با تعهد، نظم و تخصص، موفق به اثبات توانمندی و شایستگی خود برای اداره امور شده اند.
از این حیث مشاور بانوان در شهرداری فردی است که با شناخت و آگاهی، هم تسهیل گر ارتباط مدیریت شهری با قشر شهروندان خانم و هم پیگیر مسائل و دغده های بانوان همکار باشد.
شایان ذکر اینکه بیش از این، سرکار خانم مهناز نیک انور در سمت مشاور شهردار یزد در امور بانوان دارای عنوان بوده است.

انتصاب محمدرسول طهماسبی به عنوان مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری یزد
شهردار یزد محمدرسول طهماسبی را به سمت مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری یزد منصوب کرد.
به گزارش مدیریت راتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد طی حکمی از سوی شهردار شهر جهانی یزد محمدرسول طهماسبی به سمت مدیر بازرسی و پاسخگوئی به شکایات شهرداری یزد منصوب شد.
محمدرسول طهماسبی پیش از این در سمت رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری فعالیت داشت که با صدور احکام جدید در شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی به جای وی منصوب شد.

انتصاب محمدحسین دهستانی به عنوان مدیر سرمایه انسانی شهرداری یزد
با انتصاب محمدرضا دشتی در سمت رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری یزد، محمدحسین دهستانی به عنوان مدیر جدید سرمایه انسانی شهرداری یزد معرفی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد با صدور حکمی از سوی مهدی جمالی نژاد، محمدحسین دهستانی به سمت مدیر جدید سرمایه انسانی شهرداری یزد منصوب شد.
پیش از این محمدرضا دشتی در این سمت مشغول به خدمت بوده که وی نیز به تازگی با ابلاغ شهردار یزد و در سمت رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد معرفی شده است.
مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری یزد، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد، شهرداری حمیدیا و رئیس درآمدهای عمومی شهرداری یزد از جمله سوابق شغلی محمدحسین دهستانی می باشد.

انتصاب محمدحسین رحیمی نژاد به عنوان مشاور شهردار یزد
مدیر سابق حراست شهرداری یزد طی حکمی از سوی مهدی جمالی نژاد، به سمت مشاور شهردار و مدیر امنیت اطلاعات شهرداری یزد معرفی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد با صدور ابلاغی از سوی مهدی جمالی نژاد، محمدحسن رحیمی نژاد مدیر سابق حراست شهرداری یزد به عنوان مشاور شهردار و مدیر امنیت اطلاعات شهرداری یزد (ISMS) منصوب شد.
شهردار یزد در این ابلاغ برای رحیمی نژاد اظهار امیدواری کرده است که همگام با ثبت جهانی شهر، در راستای توسعه امن سایبری و ارتقاء وضعیت انفورماتیک در حد استانداردهای جهانی همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

انتصاب سعید شکرانه به عنوان مسئول کارگروه پیرایش شهری شهرداری یزد
از سوی شهردار یزد سعید شکرانه به عنوان مسئول کارگروه پیرایش شهری شهرداری یزد منصوب شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد با صدور ابلاغی از سوی مهدی جمالی نژاد، مسئولیت کارگروه پیرایش شهری شهرداری یزد به سعید شکرانه واگذار شد.
در این ابلاغ آمده است:
هر اقدامی مراحلی دارد که اولین گام همیشه تهیه مقدمات و پیش زمینه هاست. در حیطه مسائل شهر و شهرداری نیز گام پیش از زیباسازی و آراستن شهر، پیرایش شهری است.
پیرایش شهری مسئله مهمی است که در بسیاری شهرها نادیده انگاشته و در نتیجه چه بسیار تلاش ها و اقداماتی که با هدف زیبایی انجام شده اما به نازیبایی انجامیده است چرا که پیش از آغاز کار، سیمای شهر از زوائد و نابسامانی های گذشته زدوده نشده است.
شهرهای امروز ما در چنبره بافت های ناهمگون، سازه های فرسوده و زیرساخت های معیوب به سختی نفس می کشند که این موضوع اهمیت پوست اندازی، پاکسازی و پیرایش سیما و منظر شهر را به خوبی نمایان می سازد.
شهردار یزد در این حکم بنا به پیشنهاد معاون معماری و شهرسازی، مسئولیت کارگروه پیرایش شهری شهرداری را به شکرانه واگذار نموده تا زیرنظر معاونت مربوطه در جهت ساماندهی و پیرایش، چهره شهر یزد و ارتقاء آن به وضعیتی جدید و متفاوت در حد استانداردهای جهانی رسانده شود.

چاپ چاپ