با حکم شهردار آبادان؛

علی خدری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان شد...

تاریخ انتشار: 15 ژوئن 2014 - اخبار, انتصاب ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طی حکمی از سوی شهردار آبادان، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، محمودرضا شیرازی با بیان این خبر گفت: علی خدری از کارکنان خوشنام و مذهبی شهرداری آبادان به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مشغول به کار شده است.
وی ادامه داد: با توجه به عدم تمدید قرارداد محمدرضا خالقی زاده که عهده دار این معاونت بود از سوی دفتر اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و اعلام نیاز به خدمات ایشان در اهواز، علی خدری به عنوان سرپرست انتخاب شده است.
شیرازی با ابراز تاسف از عدم تمدید قرارداد خالقی زاده و اعلام رضایت از فعالیت های وی افزود: رویکرد این معاونت ایجاد نشاط و سرزندگی شهروندان و نشاط شهری است و تمامی برنامه هایی که در حوزه این معاونت به انجام می رسد در خدمت سیاست های مدیریت فرهنگی شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندی و شهرنشینی است و امیدواریم با مجموعه برنامه هایی که در سطح فرهنگی اجتماعی برای شهروندان انجام می شود، بتوانیم سطح مشارکت شهروندان و توجه آنان به مبانی مدیریت شهری را ارتقاء بخشیم.
شهردار آبادان در پایان از زحمات و تلاش‌های خالصانه خالقی زاده در مدت ۱۰۰ روز فعالیت ایشان در شهرداری آبادان تقدیر و تشکر کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.