سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

مدیریت واحد شهری عامل ارائه خدمات مطلوب به زائران در نیمه شعبان بود...

تاریخ انتشار: 15 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت مدیریت واحد برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف گفت: تجربه نشان داده مدیریت هماهنگ چندان پاسخگو نیست و هماهنگی‌‌ها هم به صورت ضعیف صورت می‌گیرند.
به گزارش شهرنیوز، سید عباس ذاکریان امروز در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران ستاد شعبانیه شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران در نیمه شعبان امسال اظهار کرد: خدمات شهرداری امسال بسیار خوب و بی نقص بود البته اگر بخواهیم با ایده‌آل‌های مقایسه کنیم هنوز فاصله زیادی را شاهد هستیم.
وی افزود: آنگونه که باید خدمت‌رسانی کنیم از عهده ما بر نمی‌آید ولی با توجه به توان و مقدورات، پرسنل شهرداری بیش از امکانات موجود زحمت کشیدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت مدیریت واحد برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف عنوان داشت: تجربه نشان داده مدیریت هماهنگ چندان پاسخگو نیست و هماهنگی‌‌ها هم به صورت ضعیف صورت می‌گیرند.
وی ادامه داد: در بحث ارائه خدمات، شاهد هماهنگی خوبی بودیم زیرا مدیریت واحد آن بر عهده شهرداری بود ولی در موضوع ترافیک مشکلاتی را مشاهده کردیم.
ذاکریان با اشاره به نظافت و پاکیزگی خوب شهر در ایام نیمه شعبان عنوان داشت: امسال کمترین توزیع آب از طریق تانکر صورت گرفت و بیشتر آب مورد نیاز به صورت بسته‌های بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفت ضمن اینکه سرویس‌های بهداشتی هم وضعیت مناسبی داشتند.
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم قرار دادن ردیف بودجه ملی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در قم خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که در اطراف جمکران تسطیح و مازوت‌پاشی می‌شوند تا به عنوان پارکسوار مورد استفاده قرار گیرند در تملک شهرداری نیستند و اقدامات هر ساله از بین می‌رود بنابراین باید به سمت تملک این زمین‌ها برویم.
انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.