رئیس شورای اسلامی شهر قم:

رشد بانک شهر نسبت به دیگر بانک‌ها مناسب بوده است

تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: رشد بانک شهر نسبت به دیگر بانک‌ها مناسب بوده و امیدواریم بیش از گذشته بتواند رشد کند و خدمات فراوان‌تری ارائه دهد.
به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شهردار قم با اعضای هیئت مدیره بانک شهر که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بانک شهر بانکی مردمی است و به همت شهرداران و اعضای شوراهای شهرهای مختلف شکل گرفته و مشکلات زیادی را برای شهرداری‌ها و مردم حل می‌کند.
وی افزود: رشد بانک شهر نسبت به دیگر بانک‌ها مناسب بوده و امیدواریم بیش از گذشته بتواند رشد کند و خدمات فراوان‌تری ارائه دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خداوند را شاکریم که شهردار قم به هیئت مدیره بانک شهر پیوسته است گفت: با سوابق خوب بانکی و مالی که آقای دلبری دارد امیدواریم کمک کار مناسبی برای هیئت مدیره باشد.
وی ادامه داد: زمانی داشتن بانکی از سوی شهرداری‌ها آرزویی دست نایافتنی بود؛ امیدواریم همه شهرداری‌ها همت کنند و بانک شهر را در افزایش سرمایه یاری دهند.
آتش‌زر با بیان اینکه افزایش سرمایه بانک شهر موجب خدمت‌رسانی بهتر این بانک می‌شود، عنوان داشت: شورای اسلامی شهر قم از هرگونه اقدامی که موجب بهره‌وری بیشتر این بانک در قم شود حمایت خواهد کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در گذشته یکی از مشکلات ما مراجعه به مراکز مختلف برای انجام امور بود که به عنوان مثال می‌توان کارت الکترونیک شهروندی را نام برد ولی با انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری و بانک شهر، تجمیع امور در یک مرکز محقق خواهد شد.
انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.