شهردار اهواز: پروژه بدنه سازی منطقه ی نهضت آباد ۳۰۰ روزه اجرا می شود
تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

شهردار اهواز: پروژه بدنه سازی منطقه ی نهضت آباد ۳۰۰ روزه اجرا می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مراسم کلنگ زنی پروژه بدنه سازی میدان لشکر آباد( نهضت آباد) با حضور

معاون عمرانی استاندار خوزستان، شهردار اهواز، رییس شورای شهر و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.
در این مراسم شهردار اهواز گفت: عملیات بدنه سازی میدان نهضت آباد یکی دیگر از خدمات شورای اسلامی شهر دوره ی چهارم است.
سید خلف موسوی با بیان این که این میدان یکی از میادین قدیمی و با ارزش شهر اهواز است، افزود: در این منطقه هم رزمندگان اسلام و هم رجال بزرگ سیاسی مملکت خاطره دارند و اهالی این منطقه نقش بسیار بزرگی در دفاع مقدس داشتند. وی با اشاره به افراد اهل این منطقه که در دولت و نظام مشغول به خدمت هستند گفت: تاکید مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، رسیدگی به مناطق کم برخوردار است که طول سال های گذشته کمتر به آن ها پرداخته شده است.
شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به گفته های استاندار خوزستان مبنی بر سیاست رفع محرومیت زدایی از شهر اهواز اظهار کرد: این پروژه از زمره ی ده ها پروژه ی عمرانی است که به گفته ی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری در مدت زمان ۳۰۰ روز و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال قرار است به انجام برسد.
موسوی با بیان این که در خیابان طالقانی شهر اهواز نیز چنین پروژه ای را به مرحله اجرا رسیده است، اظهار کرد: سعی بر این است تا پروژه نهضت آباد را به سبک جدید و با رفع نواقص گذشته شروع کنیم.
وی با اعلام آمادگی برای تامین هزینه های زیر زمینی نمودن شبکه های اصلی برق گفت: این قول را از معاون عمرانی استاندار خوزستان می گیریم که شبکه برق را به طور صد در صد زیر زمینی کنیم.
شهردار کلانشهر اهواز همچنین به پروژه های زیبا سازی در شهر اهواز از جمله خیابان سلمان فارسی اشاره کرد و گفت: در زمینه زیبا سازی در منطقه نهضت آباد، کیانپارس و همچنین مناطق کم برخوردار برنامه هایی را طرح ریزی کرده ایم که در سال جاری این برنامه ها را عملیاتی می کنیم و برای مدتی، به صورت هفته ای یک بار یک پروژه فرابخشی را در سطح شهر اهواز شروع می کنیم.
شهردار اهواز در پایان سخنان خود از مردم منطقه ی نهضت آباد، به خصوص صاحبان املاک تجاری در خواست همکاری نمود تا این پروژه به پایان برسد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.