- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

نیازهای جدی منطقه ۶ را در شش ماهه نخست سال بر طرف می کنیم / احداث سوله بحران در منطقه شش

شهردار منطقه ۶ گفت: همه تلاش ما این است که نیازهای جدی سطح منطقه ۶ را در شش ماهه نخست سال برطرف کنیم و امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و همدلی شهروندان این امر محقق شود.
به گزارش شهرنیوز، ابوالفضل رسولی در نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم با اهالی خیابان امامزاده ابراهیم(ع) که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، به تشریح فعالیت های شهرداری منطقه ۶ در سال۹۳ پرداخت و اظهار داشت: تکمیل و ادامه پروژه هایی که از سال ۹۲ آغاز شده بود مانند تملک و توسعه و تعریض خیابان شهید فهیمی و ۴۵ متری کارگر در مسیر انجام خود قرار دارد.
وی با اشاره به احداث ۵ بوستان محله ای در منطقه ۶، بیان داشت: برای احداث این بوستان ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که اعتبارات ۳ بوستان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم و ۲ بوستان از سوی شهرداری قم تامین می شود.
رسولی خاطرنشان کرد: ترمیم و اصلاح آسفالت خیابان امام زاده ابراهیم(ع) حدفاصل میدان کشاورز تا میدان معصومیه نیز در نیمه اول خرداد سال جاری با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان انجام شد.
وی همچنین به احداث بوستان جنگلی صدری در مساحتی بالغ بر ۱۱۰ هکتار اشاره کرد و یادآور شد: اجرای بوستان جنگلی صدری در منطقه ۶ از ۱۵ فروردین سال جاری با یک روحیه جهادی آغازشد و هم اکنون فاز اول و دوم آن در مساحتی قریب به ۵۰ هکتار به بهره برداری رسیده است.
نهضت آسفالت منطقه ۶ از تیره ماه سال جاری آغاز می شود
رسولی همچنین ابراز داشت: اصلاح انهار کشاورزی، افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی در خیابان های شهید فهیمی و حافظ، تکمیل و تجهیز فاز های اول و دوم بوستان جنگلی صدری و اجرای نهضت آسفالت در تیر ماه سال جاری از برنامه هایی هستند که در شش ماهه نخست سال عملیاتی خواهند شد.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به این که یکی از نیازهای ما در این منطقه احداث سوله بحران است، افزود: احداث این فضا جهت ایجاد ایمنی در مواقع بحران، یک ضرورت تلقی می شود و یکی از اولیت های کاری ماست که در مرداد ماه سال جاری اجرا خواهد شد.
تلاش می کنیم نیازهای جدی منطقه را در شش ماهه نخست سال برطرف کنیم
وی عنوان داشت: همه تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم نیازهای جدی موجود در سطح منطقه ۶ را در شش ماهه نخست سال برطرف نماییم، در این مسیر نیازمند یاری شورای اسلامی شهر هستیم که خوشبختانه تاکنون تعامل خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود داشته است.
رسولی با اشاره به این که پروژه دوربرگران پل خیابان امام زاده ابراهیم(ع) در دی ماه سال جاری عملیاتی خواهد شد، گفت: در بلوار حمزه سیدالشهداء نیز دو بوستان محله ای در قالب دو فاز اجرا می شود.
وی تصریح کرد: فاز این بوستان در رفوژ وسط بلوار حمزه سیدالشهداء به مساحت ۱۵ هزار ۶۰۰ متر مربع و فاز دوم آن نیز به مساحت ۱۵ هزار متر جهت استفاده جانبازان و معلولین منطقه اجرا و آماده سازی می شود.
رسولی در پایان بیان داشت: برای آبادانی و عمران منطقه ۶ به عنوان یک منطقه کمتر برخوردار نیازمند همدلی و همراهی جدی شهروندان این منطقه هستیم.