شهردار قم در ديدار با آيت الله حسيني بوشهري:

عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری برای پیشرفت قم جدی است/ تلاش می‌کنیم که در هر ماه یک پروژه بزرگ را د...

تاریخ انتشار: 22 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار قم با اشاره به اینکه عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری برای عمران و آبادانی شهر قم جدی است، گفت: تلاش می‌کنیم که در هر ماه یک پروژه بزرگ را در شهر قم به بهره برداری برسانیم.
به گزارش شهر نیوز‌، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد شعبانیه شهرداری قم با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه قم به ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری قم در نیمه شعبان پرداخت و اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته در نیمه شعبان آسیب شناسی مشکلات سال گذشته و رفع آنها و همچنین تقویت نقاط قوت بود.
وی با اشاره به اینکه ستاد شعبانیه با تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه در عرصه خدمت به مردم وارد عمل شد تاکید کرد: در خصوص اجرای فاز دو بلوار پیامبر اعظم(ص) شاهد یک کار جهادی از سوی مدیریت شهری قم بودیم و مسیر عابر پیاده و مسیر عبور دوچرخه آماده سازی شد.
شهردار قم بیان کرد: امسال با وجود اینکه شاهد افزایش تعداد خودروها در مسجد مقدس جمکران و شهر قم بودیم ولی ترافیک کمتری به وجود آمد.
وی در ادامه با اشاره به افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی گفت: ۸۲۸ چشمه سرویس بهداشتی در مسیر تردد زائران ایجاد شد و در این بخش مشکلی را شاهد نبودیم.
دلبری همچنین به ایجاد ستادهای اطلاع رسانی اشاره کرد و یادآور شد: مسافران و زائران هنگام ورود به شهر قم به وسیله تابلوهای راهنما از نزدیک‌ترین مسیر به سمت مسجد مقدس جمکران راهنمایی شدند.
وی به ایجاد ظرفیت پارک برای ۲۷ هزار دستگاه خودرو سواری اشاره کرد و گفت:‌همچنین ظرفیت پارک برای ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس مهیا شد؛ ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی و ۲۷۰ دستگاه اتوبوس نیز در ایام نیمه شعبان در مسیر حرم مطهر تا جمکران به خدمت رسانی پرداختند.
شهردار قم با اشاره به شعار «شهر من، شهر انتظار» بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ انتظار نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.
وی به آماده سازی ۲۳۸ بوستان اشاره کرد و گفت: در این ایام این بوستان‌ها به صورت ویژه برای استقرار زائران آماده شد.
دلبری با اشاره به اینکه میزان جمعیت پیش بینی شده برای نیمه شعبان امسال در قم سه میلیون نفر بود، افزود: مدیریت شهری خود را برای استقبال از این میزان زائر و مسافر آماده کرده بود و خدمات پیش بینی شده بیش از حضور زائران بود.
شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری برای عمران و آبادانی شهر قم جدی است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در هر ماه یک پروژه بزرگ را در شهر قم به بهره برداری برسانیم و در سه ماه نخست امسال نیز برنامه‌های امسال به خوبی پیش رفته است.
وی گفت: با رویکرد جهادی و همدلی خوبی که بین شورای اسلامی شهر و شهرداری قم وجود دارد تلاش خواهیم کرد که خدمات قابل توجهی را به زائران و مردم شهر کریمه اهل بیت(س) ارائه دهیم.
انتهای پیام

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.