نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قم مطرح کرد:

از شهردار حمایت جدی می‌کنیم

تاریخ انتشار: 23 ژوئن 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری کوچکترین مشکلی نداشتند و شورای اسلامی شهر قم از عملکرد شهردار قم رضایت دارد و همه اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار حمایت می‌کنند.
به گزارش شهرنیوز، ولی الله بیاتی عصر امروز در جلسه شورای بررسی پروژه‌های شهری که در محل اجرای پروژه پل‌های جمهوری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بین شورای اسلامی شهر قم و شهرداری هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد و با حضور مهندس دلبری جلسات شورا ۲۲ نفره برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تفاهم خوبی بین شورا و شهرداری وجود دارد گفت: برخی از مسئولان استان به وظایف قانونی خود آگاه نیستند و برخی از اظهارنظرها در خصوص شهرداری دخالت در امور شورا است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه جلسات انس شورای شهر و شهرداری برگزار می‌شود تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری کوچکترین مشکلی نداشتند و شورای شهر قم از عملکرد شهردار قم رضایت دارد و همه اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار حمایت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه شهردار برای مدیریت شهری وقت گذاشته و مجدانه پیگر امور است تاکید کرد: ما نیز وظیفه داریم که حمایت قاطعی از شهردار داشته باشیم.
بیاتی گفت: باید همه مسئولان دست به دست هم دهند تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم؛ عزم شورای شهر قم در خدمت رسانی به مردم جدی است و تلاش می‌کنیم که موانع را برطرف کنیم تا به مردم خدمت رسانی لازم انجام شود.
انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.