پیام تبریک حمیدآزموده شهردار بهشهر در هفته قوه قضاییه شهید بهشتی نمونه روشن و بارز یک مدیریت آگاه توأم با سعه صدر و مقاومت بود.
تاریخ انتشار: 24 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

پیام تبریک حمیدآزموده شهردار بهشهر در هفته قوه قضاییه شهید بهشتی نمونه روشن و بارز یک مدیریت آگاه تو...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تجلیل از تلاش گران این عرصه حمیدآزموده شهردار بهشهر طی پیامی این هفته را به کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.
حمیدآزموده شهردار بهشهر با اشاره به اینکه تمام آموزه های دینی و پیام پیامبران بر محوریت جاری کردن عدل و داد بوده اذعان داشت:
این رسالت خطیر امروزه در ایران اسلامی بعنوان الگوی بی بدیل اسلام و به زعامت مقام معظم رهبری بسیار با اهمیت و پر ارزش بوده و عروج و شهادت بزرگ مردانی چون دکتر بهشتی و یاران همراهش که از پیشگامان این عرصه بوده، فرصت را برای ما مهیا نموده
شهردار بهشهر ادامه داده است که:
با توجه به جایگاه دستگاه قضاء در ارتقاء امنیت ضمن خرسندی و رضایت عمومی مردم شهرستان ، باعث ارتقای سطح امنینتی و کاهش جرم در این شهرستان گردیده است.
د رپایان شهرداربهشهراز حجت الاسلام والمسلمین محمد خائفی ریاست دادگستری ، صداقت دادستان و احمدی معاون دادستان شهرستان بهشهر بدلیل همکاری و اجرای درست قوانین مدیریت شهری وا یجاد امنیت و آسایش برای شهروندان تشکرو قدردانی کرد.

متن تقدیر نامه
و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین مائده بخشی از آیه ۴۲
ولیکن اگر حکم خواهی نمود ز روی عدالت کن ای مرد جود
همانا خدا با کسی دوست باد که او حکم خود از سر داد ، داد

حضور عدالت ظهور جناب آقای صداقت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر
حضور عدالت ظهور جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین محمد خائفی ریاست دادگستری
بسی خشنودیم که به حول و قوه الهی درهفته قوه قضاییه که جهت ارج نهادن به مقام والای قضا ت و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی است به پاس خدمات خالصانه و تلاشهای صادقانه جناب عالی در عرصه عدالت محوری از شما سپاسگزاری نموده و امید است با استعانت از عادل عدالت گسترنسبت به اجرای سه محور اصلی دستگاه قضا ; خداخواهی ، ولایت مداری و قانون مداری را ره توشه خود ساخته و گامهای موثر ، مطلوب و سازنده ای را جهت پیشبرد اهداف عالی اسلامی بردارید. ازحضرت باری تعالی مزید استمرارتوفیقات آن جناب را مسئلت می نماییم.
حمیدآزموده
شهردار بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.