تاریخ انتشار: 24 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

طرح جهادی پاکسازی محله به محله در آبادان آغاز شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار آبادان از آغاز طرح جهادی پاکسازی محله به محله در این شهر با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت محله های مختلف شهر توسط شهرداری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، محمودرضا شیرازی گفت: این طرح با هدف رسیدگی مضاعف به محلات شهر با حضور نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی با استفاده از ماشین آلات در اولین محله ی اجرای این طرح جهادی در محدوده آبادان قدیم، خیابان امام (ره) و فروعات خیابان امیرکبیر برگزار شد.
وی افزود: این طرح جهادی تا پایان تیرماه جاری به منظور پاکسازی محله ای، آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی های بصری و زیست محیطی در محله های مختلف ادامه می یابد.
شهردار آبادان گفت: این طرح با مشارکت و همیاری مناطق سه گانه شهرداری، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری با استفاده خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور رفع سریع مشکلات، جمع آوری نخاله های ساختمانی، شست وشوی جداول، جمع آوری ضایعات و نظافت معابر منطقه و… اجرا می شود.
شیرازی با بیان اینکه پاکسازی هر محله طی یک یا چند روز اجرایی می شود در خصوص زمان بندی این طرح عنوان کرد: روز سوم تیر منازل شرکتی واقع در ایستگاه ۸ الی ۱۲، ۴ تیرماه خیابان های بهمن ۳۶ الی ۴۵ در محدوده منطقه سه، ۸ تیرماه منطقه کارون، ۹ تیرماه منازل شرکتی واقع در ایستگاه ۸ الی ۱۲، ۱۰ تیرماه خیابان های شهدای یک الی ۲۱ در ذوالفقاری، ۱۵ تیرماه بیست متری سده و فروعات در این طرح پاکسازی می شوند.
وی با اشاره به ادامه ی این طرح در نیمه دوم تیرماه جاری افزود: در روز ۱۶ تیر کوی ولی عصر (عج)، ۱۷ تیر محله علوانیه در ذوالفقاری، ۲۲ تیر محله کفیشه (کوی گلستان)، ۲۳ تیر محله فیه (کوی لاله)، ۲۴ تیر شهرک قائم، ۲۸ تیرماه شهرک دریا، ۳۰ تیرماه کوی ۷۰۰ واحدی و کوی ملت و ۳۱ تیرماه کوی پلیس واقع در ذوالفقاری پاکسازی می شوند.
مدیر سامانه مدیریت شهری آبادان در پایان با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری خاطرنشان کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.