- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برج دوقلوی شهرکرد، پروژه ای با ارزش و ماندگار است

a

_DSC6705 [1]

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: برج دوقلوی شهرکرد، پروژه ای با ارزش و ماندگار در استان چهارمحال و بختیاری است.
حمید ملکپور دهکردی در جریان بازدید از عملیات فنداسیون پروژه برج دوقلوی کوه نور و دریای نور شهرداری شهرکرد اظهار داشت: روند احداث این پروژه باید بدون هرگونه حاشیه و با حمایت کامل اجرا شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد با مثبت ارزیابی کردن روند انجام کار و پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ عمران شهری افزود: پروژه برج دوقلوی شهرکرد افزایش رونق کسب و کار و گردش مالی نسبتا” خوبی را در مرکز استان به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این بازدید، نورالله غلامیان دهکردی گفت: با پایان روند عایق کاری کف پروژه ، آماده سازی فونداسیون این طرح با جدیت در حال انجام است که عملیات نصب سازه فلزی برج ها به زودی آغاز خواهد شد.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه طرح برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود شش هزار مترمربع واقع در میدان بسیج و در ۲۶ طبقه احداث می شود، گفت: واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش های پیش بینی شده در این پروژه است.
نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: پروژه برج دوقلوی شهرداری شهرکرد سمبل و نماد توسعه استانی و نگرش کلان و استراتژیک مدیریت شهری شهرکرد به تقویت نقش و جایگاه شهر در عرصه های فرامنطقه ای و ملی است.
در جریان بازدید فرماندار و شهردار شهرکرد از پروژه برج دوقلوی شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد و جمعی از کارشناسان و مهندسان شهرداری نیز حضور داشتند.
روابط عمومی شهرداری شهرکرد