معاون جدید خدمات شهری شهرداری مرودشت معرفی شد
تاریخ انتشار: 18 نوامبر 2018 - اخبار, انتصاب ها

معاون جدید خدمات شهری شهرداری مرودشت معرفی شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت مهندس اصلان قاسمی معاونت خدمات شهری شهرداری مرودشت به دلیل بیماری چندی پیش استعفای خود را تقدیم شهردار کرده بود بالاخره در جلسه شورای معاونین مطرح وپس از مشورت با استعفای ایشان موافقت با صدور حکمی از سوی مهندس مهرابی سرپرست شهرداری مرودشت آقای یزدان رحیمی از کارمندان این اداره به عنوان معاونت خدمات شهری شهرداری منصوب شد.
سرپرست شهرداری مرودشت خاطر نشان کرد: معاون اسبق خدمات شهری شهرداری مرودشت یکی از افراد پرتلاش مجموعه بوده که به صورت شبانه روزی وقت خود را صرف خدمت به مردم می کرد .که متاسفانه به دلیل فشاربالای کار ایشان هم اکنون دربستر بیماری به سر می برد که پس بهبود سلامتی کامل به محل خدمت خود باز خواهد گشت .
ایشان در پایان افزود : عملکردمهندس قاسمی قابل تقدیر و رضایت بخش می باشد و معاون جدید به لحاظ اینکه آشنایی کاملی در حوزه خدمات شهری دارد می تواند با بهره گیری از توانمندی ، تخصص و تجربه مدیران ، کارکنان و کارگران شاغل در این حوزه بیش از پیش رضایت شهروندان را جلب نماید.
شایان ذکر است : در احکامی جداگانه آقایان مهراب سعیدی بعنوان مسئول مدیریت بحران -محسن شهریاری بعنوان مسئول بازرسی و ابراهیم ابراهیمی بعنوان اجراییات شهرداری مرودشت منصوب شدند.

چاپ چاپ