کسب دو رتبه برتر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اراک در نهمین جشنواره ملی انتشارت روابط عمومی کشور
مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اراک :

کسب دو رتبه برتر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اراک در نهمین جشنواره ملی انتشارت روابط ...

تاریخ انتشار: 25 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اداره روابط عمومی شهرداری اراک در نهمین جشنواره ملی انتشارات عمومی ها در بخش انتشارات رتبه اول و در بخش وب سایت سازمانی رتبه سوم را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.
مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی روز گذشته دوم تیرماه سال جاری از ساعت ۱۸ لغایت۲۰ در سالن اجتماعات نگین هتل بزرگ ارم برگزار شد.در این مراسم دکتر صادق مشاور رسانه ای رییس جمهور، احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران و خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ضمن ایراد سخنرانی، لوح سپاس برگزیدگان جشنواره را اهداء نمودند.
شهریار بوالحسنی مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اراک نیز با حضور در این مراسم اظهار داشت: بر اساس رای هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی شهرداری اراک در بخش انتشارات رتبه اول و در بخش وب سایت مقام سوم را در سطح ملی بدست آورد و لوح یادبود و تندیس جشنواره در این بخش را به خود اختصاص داد.
وی در ادامه با بیان این‌‌ که این اداره چندین بار متوالی در نمایشگاه‌‌‌ ها، همایش‌ها و جشنواره ها برپا شده در سطح کشور شرکت نموده و رتبه‌‌های چشمگیری در زمینه ‌های، آموزش و پژوهش، فرهنگی و اجتماعی و تبلیغات و اطلاع رسانی در بین روابط عمومی ‌های کشور نیز کسب نموده افزود: این مقام با دریافت تندیس و لوحی با عنوان لوح سپاس برترین‌ ها از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی‌ های کشور به این اداره اهداء شده است.
وی تصریح کرد: نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزارشد.
مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است که این اداره بتواند در سال ۹۳ که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده با توان بیشتر و قوی‌ تر از سال‌ های اخیر در تمامی عرصه ‌های کاری پیش قدم و با همدلی و تلاش بیش از پیش موجبات شکوفایی، اعتلا و توسعه دانش علمی روابط عمومی ها در کشور را فراهم نماید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.