خدمت به مردم در شهرداری منطقه دو گرگان شتاب می گیرد
روابط عمومی شهرداری گرگان:

خدمت به مردم در شهرداری منطقه دو گرگان شتاب می گیرد

تاریخ انتشار: 29 ژوئن 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه دو گرگان در شیفت عصر برای سرعت بخشیدن به امور و پاسخگویی بهتر به مراجعان روز بعد دایر است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، سرپرست شهرداری منطقه دو این شهر گفت: با تشکیل کمیته ی ویژه شهرسازی در این منطقه، عصرها نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ اعضای این کمیته و دیگر کارشناسان این شهرداری با حضور در محل کار خود، به طور ویژه امورات مراجعان صبح آن روز را پیگیری و به آنها رسیدگی می کنند.
علیرضا حاجی محمد علی افزود: کمیته ویژه شهرسازی متشکل از رییس شهرسازی، مسئول کنترل نقشه، کارشناس بازدید، معاون فنی و شهرسازی و شهردار منطقه است که پس از بررسی پرونده های تجاری بزرگ به اتفاق از نزدیک از مکان پرونده های در دست اقدام بازدید نموده و با دقت بیشتر، علاوه بر جلوگیری از اشتباهات احتمالی، سرعت انجام کارها را نیز بهتر می نمایند.

روابط عمومی شهرداری گرگان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *