- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شادی و طراوت ورود به میهمانی خدا باید در شهر حس شود

تاخیر در مهلت اتمام پروژه‌های عمرانی از هیچ کس پذیرفته شده نیست
شهردار قم اظهار کرد: باید از ابتدای این ماه مبارک شادی حضور در ضیافت الله را در شهر منعکس کنیم تا حتی مسافرانی که وارد شهر می‌شوند این شادی و نشاط را در قم حس کنند.
به گزارش شهر نیوز، محمد دلبری در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی که صبح امروز با حضور شهرداران مناطق و معاونین شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه ضیافت الهی است و این توفیق را پیدا کردیم تا در نخستین سحر رمضان میهمان سفره الهی باشیم و در این ماه پربرکت در شهر اهل بیت (ع) و در کنار بارگاه منور کریمه اهل بیت (س) توفیق عبادت و خدمت به مردم را داشته باشیم.
وی ادامه داد: رمضان ماهی استثنایی در میان ماه‌های سال است و خیرات و برکات زیادی در آن قرار گرفته است و ما باید از ابتدای این ماه مبارک شادی حضور در ضیافت الله را در شهر منعکس کنیم تا حتی مسافرانی که وارد شهر می‌شوند این شادی و نشاط را در شهر حس کنند.
دلبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه معاونین و مدیران باید حداکثر بهره‌وری از نیروی انسانی و ماشین آلات را در مجموعه شهرداری داشته باشند بیان کرد: یکی از مهمترین اصول مدیریتی برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده بهینه از نیروی انسانی و ماشین آلات است و اگر مدیران این مهم را مورد توجه قراردهند و با زمان‌بندی مناسب استفاده بیشتری از تجهیزات و ماشین آلات داشته باشند قطعاً علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های اجاره تجهیزات و ماشین آلات راندمان نیروها نیز افزایش خواهد یافت.
شهردار قم در بخش دیگری از این جلسه به بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی پرداخت و ادامه داد: مجموعه شهرداران مناطق، معاونان و پیمانکاران باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا پروژه‌ها راس موعد مقرر به اتمام برسند و اگر مشکل یا موانعی در اجرای پروژه موجود است باید در اسرع وقت رفع شود.
دلبری با تاکید بر اجرای سریعتر پروژه‌های تقاطع ۱۵ خرداد، معلم، زیرگذر بعثت، بلوار زائر تا بوستان غدیر، بلوار شهید روحانی و سایر پروژ‌های مهم شهر تصریح کرد: تاخیر در موعد اتمام پروژه‌ها به هیچ عنوان از هیچ کس پذیرفته نمی‌شود و ناظران نیز باید کمال دقت را در سنجش کیفیت کار داشته باشند تا کمیت و کیفیت پروژها در کنار هم به صورت صحیح دنبال شود.