- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

۶ میلیارد تومان هزینه تملک در خیابان مفتح شمالی

/ تکمیل پروژه‌های مصوب طرح تفصیلی در اولویت کاری شهرداری منطقه ۴
شهردار منطقه چهار قم با اشاره به تصویب برخی از پروژه‌های عمرانی در طرح تفصیلی و عدم اجرای چند ساله آنها گفت: شهرداری منطقه چهار به همین دلیل اینگونه طرح‌ها را در اولویت قرار داده است.

به گزارش شهرنیوز، موسی حاتمی‌فرد با اشاره به تصویب برخی از پروژه‌های عمرانی در طرح تفصیلی مناطق مختلف قم و عدم اجرای چند ساله آنها اظهار داشت: شهرداری منطقه چهار به همین دلیل اینگونه طرح‌ها را در اولویت قرار داده و از تعریف پروژه‌های جدید خودداری کرده است.
وی افزود: توسعه و تعریض و ایجاد شبکه معابر از جمله اولویت‌های کاری شهرداری منطقه چهار به شمار می‌رود که بیشتر آنها جزو پروژه‌های مصوب طرح تفصیلی هستند ولی به دلایل متعدد هنوز اجرا نشده‌اند.
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه طرح بازگشایی خیابان مفتح شمالی از همین دست پروژه‌ها بود گفت: این طرح از چندین سال قبل با مشکل تملک روبرو شده و بر روی زمین مانده بود به همین دلیل با اولویت دادن به آن و اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار، مشکل تملک برای احداث و تکمیل، حل شد.
وی ادامه داد: ۶۵۰ میلیون تومان هم برای احداث خیابان مفتح شمالی شامل عملیات خاکبرداری و خاکریزی، زیرسازی آسفالت، جدول‌گذاری و … هزینه شده است.
حاتمی‌فرد با اشاره به طول ۵۰۰ متری این خیابان اظهار داشت: جدول‌گذاری دو طرف خیابان نیز به طول مجموعه یک کیلومتر صورت گرفت.
شهردار منطقه چهار قم عنوان داشت: این پروژه در حد فاصل ۲۰ متری امام حسین(ع) تا بلوار قائم اجرا شد و بخش‌‌هایی از آن شامل خط کشی، فضای سبز، نصب پل و … هم به صورت امانی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه ظرف دو ماه و نیم انجام شد گفت: جدول‌گذاری این طرح هم به طول یک کیلومتر در دو طرف خیابان و با دهنه ۵۰ سانتیمتر، رفیوژ وسط به طول هزار متر، عملیات خاکی ۶۵۰۰ متر مکعب و اجرای زیرسازی ۹ هزار متر مربعی صورت گرفتند.
انتهای پیام/