فراخوان ثبت نام یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
تاریخ انتشار: 29 ژوئن 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

فراخوان ثبت نام یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ۹ مهر ۱۳۹۳ به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال برگزار می شود.

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

۹ مهر ۱۳۹۳

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ۹ مهر ۱۳۹۳ به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری، این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی دو (PR.02) می پردازد.

به علاوه، این کنفرانس رویکردی استراتژیک به روابط عمومی دو دارد که طی آن بر برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی ها در رسانه های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش های مختلف روابط عمومی و تهیه استراتژی های یکپارچه روابط عمومی در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در این کنفرانس، شافلان و مشاوران روابط عمومی گردهم می آیند تا با یادگیری استراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای و سازمانی کسب کنند.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟

این کنفرانس از سال ۱۳۸۳ توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتیاطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

چرا در این کنفرانس شرکت می کنند؟

در ضمن با شرکت در این کنفرانس می توانید علاوه بر آشنایی با استراتژی های رسانه های اجتماعی، محتوای قدرتمندی ایجاد کنید که حضور سازمان/ شرکت تان در محیط این شبکه ها را بهبود دهد و در نهایت بتوانید از تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان تان برخوردار شوید.

• در این کنفرانس کارگزاران روابط عمومی و رسانه های اجتماعی با نظریات، مطالعات و تحولات این حوزه آشنا می شوند.
• در این کنفرانس می توانید در مورد رشد سامانه های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان از جمله ایران بشنوید.
• کسب بینشی در خصوص سازمان ها و شرکت ها و استفاده آنها از رسانه های اجتماعی در تعامل با مشتریان.
• آشنایی با مطالعات و نظریات جدید در مورد مدیریت بحران و کسب دانش در مورد بهترین شیوه های مقابله با بحران.
• تحلیل مفهوم حفاظت از نام تجاری و مدیریت اعتبار، مبارزه با فشار منفی و فعالیت از طریق رسانه های اجتماعی.
این کنفرانس که با حضور چهره های کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهند تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خودشان استفاده کنند.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند؟

۱٫ شاغلان روابط عمومی
۲٫ مدیران رسانه های اجتماعی
۳٫ کارگردانان بازاریابی آنلاین
۴٫ مدیران وبسایت و دیجیتال
۵٫ ارتباطگران
۶٫ مسئولان مطبوعاتی
۷٫ مدیران خدمات مشتریان
۸٫ مدیران توسعه کسب و کار

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شامل ارائه چهره های برجسته در محورهای اعلام شده بشرح زیر می باشد:

• ارائه سخنرانی های کلیدی

• برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای

• برنامه های رقابتی

• انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس

• انتشار ویژه نامه کنفرانس

• ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
۱٫ بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
۲٫ تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
۳٫ به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست پیدا کنند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟

این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کند.
دبیرخانه کنفرانس، فرخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محور های زیر اعلام می کند:

ارتباطات آنلاین

• روابط عمومی و رسانه های جدید (روابط عمومی در جهانی دیجیتال‌شده)
• روابط عمومی، رسانه های جدید و اخلاق(اخلاق رسانه‌های جدید)

• سواد رسانه های جدید

• استراتژی های رسانه های اجتماعی

• تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانه های جدید

• تبلیغات در رسانه‌های جدید
• رسانه های جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازی
• چالش‌های فرهنگی-اجتماعی و رسانه‌های جدید
• رسانه اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
• رسانه های اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین
• موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی

• رسانه های تلفن همراه
• برنامه های ویدئویی

• چند رسانه ای
• اندازه گیری ROI رسانه های اجتماعی
• ارزیابی رسانه های اجتماعی و ارتباطات روابط عمومی در چشم انداز ملی وجهانی

روابط رسانه ای

• رسانه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی

• رسانه های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های نوین در گردآوری اخبار
• چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی
• اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند کانال و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی
• تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومی و ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین
• تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت
• استفاده از تبلیغات فیسبوک برای ارائه هدفمند اطلاعاتی
• راه های جدید برای ویدئوهای خبرگرا

• ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی

مدیریت بحران

• بنیان های برنامه ارتباطات بحران برای پیشگیری و پاسخ

• استراتژی های ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران
• روش های خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران

• مدیریت بحران و رسانه های اجتماعی

• دریافت موجز، پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن
• بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی

ارتقای شهرت

• استراتژی های برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی
• مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومی دیجیتال

• تغییر چشم اندازهای تکنولوژی های ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار
• مدیریت بحران با استفاده از کانال های اجتماعی

کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ تیر ۱۳۹۳ و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ اعلام شده است.

کارگاه های آموزشی کدامند؟

دوره های آموزشی رهبری در حوزه روابط عمومی، حول محور دو موضوع زیر برگزار می شود:

• استراتژی های یکپارچه تلفن همراه

۱٫ تعریف و اثربخشی تلفن همراه

۲٫ ابزارها و رسانه های تلفن همراه

۳٫ استراتژی های روابط عمومی تلفن همراه
۴٫ رویکردی نوآورانه و خلاقانه به هنر تلفن همراه
۵٫ یادگیری توسعه برنامه های نرم افزاری اژ وبسایت های تلفن همراه

۶٫ استفاده از رسانه تلفن همراه برای ارائه هدفمند اطلاعاتی/ اطلاع رسانی و فعالیت های تبلیغاتی
۷٫ بهترین راهکارهای شناسایی بازار تلفن همراه
۸٫ شبکه با رهبران و کارشناسان روابط عمومی تلفن همراه
۹٫ یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سنتی در استراتژی تلفن همراه
۱۰٫ ارزیابی عمیق و درک ارزش افزوده تلفن همراه
۱۱٫ کسب دانش کاربردی از مطالعات موردی پیشرو

• سئو و روابط عمومی

روابط عمومی نقشی عظیم در سئو برای ساخت لینک های دریافتی از سایت های متنوع و مقتدر بازی می کند و من نمی توان باور کرد که این موضوع تنها یک نقطه نظر ساده باشد. چگونه سازمان ها و شرکت ها به اصلاح نحوه انتشار روابط عمومی ها و تولید محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی نیاز دارند؟ سئو نقش روابط عمومی را در رسانه های اجتماعی برجسته می کند.

هزینه شرکت در این کنفرانس چقدر است؟

هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان عادی ۳۵۰ هزار تومان است. کسانی که مقاله در کنفرانس ارائه کنند، ۵۰ درصد از این هزینه کاسته می شود. همچنین برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکترا)، ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. مالیات تکلیفی و ارزش افزده به عهده شرکت کنندگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:

WWW.IRANCPR.IR

WWW.ICPR.IR

WWW.SHARA.IR

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.