روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد:

در سه ماهه نخست سال ۹۳ انجام شد؛ رفت و روب بیش از ۳۹۰ میلیون متر مربع از خیابان های سطح منطقه۳...

تاریخ انتشار: 02 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه سه شهرداری مشهد از رفت و روب بیش از ۳۹۰ میلیون متر مربع از خیابان های سطح منطقه سه در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده با بیان این مطلب که پاکیزگی مشهد به عنوان شهری زیارتی باید در شان زائران و مجاوران امام رضا (ع) باشد، گفت: در همین راستا شهرداری منطقه سه از ابتدای سال تاکنون اقدام به رفت و روب بیش از ۳۹۰میلیون متر مربع از خیابان های سطح منطقه جمع آوری شده است.
وی ضمن تشکر از همکاری همیشگی شهروندان، ادامه داد: اعتبار در نظرگرفته شده در خصوص این میزان از رفت وروب خیابان های سطح منطقه در فصل بهار سال ۹۳، بیش از ۵/۹ میلیارد ریال بوده است، و این یکی از دلایل اصلی توفیق منطقه در ایجاد معابری تمیز و در شان شهر علی ابن موسی الرضا(ع) باشد.
وی در ادامه وجود معابر مناسب را در حفظ کیفیت سیمای شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: با برنامه ریزی های مدون و تلاش های نیروهای خدوم خدمات شهری سعی شده است تا گام های موثری در خور و شان ساکنان منطقه برداشته شود تا بتوان بیشترین حد رضایت عمومی را از خدمات ارائه شده به دست آورد.
یوسف زاده بر زیبا سازی و پاکیزگی سطح منطقه سه تاکید کرد و افزود: همچنین در همین مدت سه ماه آغازین سال ۹۳ شهرداری منطقه سه مبادرت به حمل و جمع آوری بیش از ۲۰۱۴۵ هزار تن زباله از منازل شهروندان نموده است که این امر نیز اعتباری بالغ بر ۵/۴ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است که این موضوع نشان از عزم جدی شهرداری در افزایش بهداشت عمومی دارد.
وی تصریح کرد: امید است تمامی شهروندان با رعایت اصول و ضوابط شهری، ما را در انجام هر چه بهتر وظایف و خدمات رسانی یاری نمایند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.