آغاز عملیات عمرانی تکمیل احداث بلوار شرق ملاصدرا در قزوین
دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عملیات عمرانی تکمیل احداث بلوار شرق ملاصدرا در قزوین...

تاریخ انتشار: 02 جولای 2014 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

عملیات عمرانی تکمیل احداث بلوار شرق ملاصدرا توسط منطقه سه شهرداری قزوین در سال جاری آغاز شد.

عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی تکمیل احداث بلوار شرق ملاصدرا توسط منطقه سه شهرداری قزوین در سال جاری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ دربندی‌زادهبا بیان اینکه این پروزه از سال ۹۱ آغاز شده است و در سال جاری به اتمام خواهد رسید، بیان کرد: از سال ۹۱ این پروزه آغاز و تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: در سال جاری برای این پروزه ۸۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
دربندی زاده با بیان اینکه تلاش خواهد شد این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد، اظهار کرد: طول این بلوار ۲ کیلومتر و عرض آن ۵۵ متر است.
وی با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های شاخص منطقه سه شهرداری قزوین در راستای کاهش بار ترافیکی است، بیان کرد: احداث این بلوار برای کاهش بار ترافیکی چهار راه شهید بابایی و دسترسی آسان به اتوبان ضروری است.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت در حال انجام است، گفت: این بلوار شامل لاین کندرو، تندرو، پیاده رو و مسیر دوچرخه است.
این مقام مسوول تاکید کرد: احداث این بلوار در منطقه سه شهرداری قزوین از نظر کاهش بار ترافیکی مهم است و بهره برداری از آن رضایت شهروندان را به همراه دارد.
پایان پیام

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.