تاریخ انتشار: 02 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

برگزاری جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری قم

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم:
ایجاد و برقراری تعامل سازنده میان سازمان و افکار عمومی و جلب اعتماد مردم مهمترین رسالت روابط عمومی هاست
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در سومین جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری قم در سال جاری، ایجاد تعامل سازنده میان سازمان و افکار عمومی و جلب اعتماد مردم را مهمترین رسالت روابط عمومی دانست.
علی حاجی رضا در این جلسه که با حضور شهردار قم، مدیران وکارشناسان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم برگزار گردید، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تمامی نیروهای روابط عمومی شهرداری به جهت خدمت رسانی صادقانه در اعیاد شعبانیه و مراسم ۱۴و۱۵خرداد قدردانی نمود و گفت: باید با تلاش و کوشش فراوان، بیش از پیش جایگاه روابط عمومی را ارتقاء دهیم.
وی با بیان اینکه شهرداری نهادی پویاست و بیشترین تماس مستقیم را با مردم دارد،اظهار داشت: عمده درآمد شهرداری به صورت عوارضی است که از مردم دریافت می‌کند، پس باید تعامل و اعتماد میان مردم و مجموعه مدیریت شهری به حد بالایی برسد تا مردم با رضایت بیشتری به پرداخت عوارض ترغیب شوند، و این یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در مدیریت شهری است.
حاجی رضا با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های ممکن برای اطلاع رسانی صحیح به مردم استفاده کرد، بیان داشت: مجموعه روابط عمومی باید نظارت و دقت کافی را در انجام وظایف مربوطه داشته باشند و با دیگر قسمت های شهرداری مانند خدمات شهری تعامل سازنده در راستای اهداف مدیریت شهری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان روابط عمومی باید مطلع ترین افراد سازمان باشند، خاطر نشان کرد:روابط عمومی باید مدیرت افکار عمومی را در راستای اهداف سازمان متبوع خود به درستی انجام دهد، که اگر روابط عمومی این وظیفه خطیر را به درستی انجام ندهد مانع بزرگی بر سر راه تعامل سازمان با افکار عمومی خواهد بود.
در پایان این جلسه آقایان ترکمن و مختاری به ترتیب به عنوان مدیران روابط عمومی شهرداری منطقه۴ و سازمان فرهنگی ورزشی معرفی شدند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.