همزمان با روز شهرداری ها و در مرکز 137 شهرداری مشهد؛

پاسخگویی تلفنی و مستقیم شهردار منطقه۳ مشهد به شهروندان

تاریخ انتشار: 06 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها، شهردار منطقه ۳ با حضور در مرکز ۱۳۷ به سوالات تلفنی شهروندان پاسخ گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، پاسخگویی از طریق این سامانه طی ۲ روز، و با حضور شهرداران همه مناطق شهری صورت می پذیرد که اصلی ترین هدف آن اطلاع رسانی و پاسخگویی صریح و شفاف به شهروندان در خصوص خدمات ارائه شده است.
از آنجا که عمده تلاش شهرداری ایجاد شهری مرفه و آرام برای همه شهروندان و زائرین بوده است، سامانه اطلاع رسانی ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری است تا در ارتباطات دو سویه مشکلات شهری کاهش یابد.
در تماس های مطرح شده شهروندان از اقدامات منطقه سه در محدوده های کال دروی، شهرک مهرگان و از پیگیری های مرکز ۱۳۷ منطقه به دلیل سرعت و دقت در پیگیری موارد مطرح شده توسط مردم به عنوان اصلی ترین بازوی نظارت اجتماعی تقدیر نمودند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعدادی از شهروندان نیز در تماس هایی که با شهردار منطقه داشتند در خصوص نارسایی هایی در محدوده منطقه سه که اعم از درخواست آسفالت ولکه گیری، جوی و جدول، بوی نامطبوع، پارک نیمه تمام رها شده، چراغهای پارک، جمع آوری نامنظم زباله ها و نصب سرعتگیر و… که شهردار منطقه سه قول پیگیری را در اسرع وقت به شهروندان دادند.
شهردار منطقه ۳ مشهد نیز در جریان تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ و در پاسخ به درخواست یکی از ساکنان مهرمادر۲۱ گفت: در نشست مردمی که سال گذشته، در مسجد الرسول محله مهرمادر برگزار شد و به دنبال آن در جریان بازدیدی که در آذرماه سال پیش از این محله صورت گرفت، موضوع ساخت جوی و جدول را مورد تاکید قرار دادم که بخشی از کار نیز با اعتبارات سال گذشته اجرا گردید.
یوسف‌زاده در ادامه بیان کرد: تکمیل روند احداث مابقی جداول باقیمانده محله مهرمادر امسال در دستور قرار دارد و مجددا از این محله در آینده بازدید می‌کنم.
رفع بوی بد در محدوده خیابان شیرازی و میدان شهدا، محتوی دیگر تماس تلفنی بود که برای بررسی بیشتر موضوع و رفع آن، شهردار منطقه ۳ دستورات لازم را صادر کرد.
آسفالت جاده سیمان در شهرک مهرگان، آب افتادگی محدوده خیابان آیت‌ا… بهجت، نامگذاری خیابان فرهنگ یک به نام یکی از شهدا و درخواست تجاری موقت نیز در جریان پاسخگویی شهردار منطقه ۳ مشهد به شهروندان از دیگر موارد مطرح شده بود که موارد مورد نیاز جهت بررسی و اقدامات اجرایی پیگیری می گردد و نتایج آن به زودی به استحضار شهروندان خواهد رسید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.